Veeta (Throw Some Cheese)

View testimonialsView Artwork
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    japan in boston
    Posts
    2,373
    Thanks
    14
    Thanked 413 Times in 351 Posts
    Follows
    0
    Following
    0

    Veeta (Throw Some Cheese)

    i got really sick and thus i am off from work for the rest of the week. i was really bored and needed a break from drawing for a little bit, and i really don't like the song Throw Some D's. its soooooo bad, but soooooo catchy. i hate that! anyway, bored today, so i made my own version, just for fun. take a listen here, lemme know what you think. THROW SOME CHEESE ON IT!


    gangsta.


    *edit - including the words cause the sound quality isnt so great.

    Veeta (Throw Some Cheese)

    Grade 4!
    So hungry!
    It’s so yummy!
    (It’s what you been waitin on)

    Chorus:
    Big Boy healthy snack
    Look into da cupboard crack
    Reach into da deep back
    Pull out the EZ-Mac
    (THROW SOME CHEESE ON IT)
    Pull out the EZ-Mac
    (THROW SOME CHEESE ON IT)
    Pull out the Ez-Mac

    Big Boy healthy snack, look into da cupboard crack
    Reach into da deep back Pull out the EZ-Mac
    Put it in da microwave, got da settin’s all saved.
    2 minutes high power, yeah that’s what i crave.
    Look into my pockets and check out all the doe i made
    ten bucks sellin 50 cent cups of lemonade
    Took it to the candy store, spent it all in one go.
    Two hundred five cherry lollipops and ho-ho’s.
    (THERE’S O’S IN MY CEREAL) Man, that’s just some cheerios.
    I tried to tell him but he just don’t hear me though.
    Don’t you see da honeycomb? Don’t you see dem oreos?
    Make my mouth water now i got drool on my clothes.

    I like ‘em big, I like ‘em small
    Put lots of cookies in my mouth and then I eat ‘em all
    I have a tiny bladder so I can’t drink much a’tall
    and if i ever pee my pants then I will change my drawers
    Yeah, course i’m wearin smalls. (And that’s all)
    Every boy should have a big ol’ Gatorade when they ball
    All thirty-two ounces and when the ball bounces
    I’m thinking of all the pancakes, another piece of toast and some butter
    (Now I really want my supper!)

    In da house cause its past 7:30 in the eve
    kinda hungry so i sneak a jelly donut up my sleeve
    Got peanut butter ice cream, dark chocolate cake
    Just gotta piece o’ hot apple pie on my plate
    But i cain’t spoil my dinner, no i gots to eat it all
    cause i always wished that i could be a baller y’all.
    So imma tell you right here (heah) what you gotta do
    when you sittin in the kitchen tummy callin you
    Well eat all your chicken and your carrots and your peas.
    Puppy dog eyes when you say “pretty please”
    If you hungry like a bear juss say it like this,
    ”Ma, i want some EZ-Mac wit some cheese on it!”

    Last edited by purb36; April 11th, 2007 at 09:59 AM.
    -A

    more than (but i'm getting there)

    Website
    Sketchbook 7 Latest
    FREE Art E-Books
    Page O' Tos
    Boston Sketchgroup <= Info in post 570
    Monday Nighters: Jushra|Vorp|PartialArtist
    Reply With Quote Reply With Quote  


  2. Hide this ad by registering as a member
  3. #2
    Join Date
    May 2005
    Posts
    4,915
    Thanks
    0
    Thanked 28 Times in 21 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    LOL. surprised noone replied, fun stuff man! haha

    Reply With Quote Reply With Quote  

  4. #3
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    japan in boston
    Posts
    2,373
    Thanks
    14
    Thanked 413 Times in 351 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    s'all good man. hey, if one person likes it, then thats cool. its just for fun. glad you like it; thx man.

    -A

    more than (but i'm getting there)

    Website
    Sketchbook 7 Latest
    FREE Art E-Books
    Page O' Tos
    Boston Sketchgroup <= Info in post 570
    Monday Nighters: Jushra|Vorp|PartialArtist
    Reply With Quote Reply With Quote  

  5. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Pasadena, CA
    Posts
    3,535
    Thanks
    236
    Thanked 307 Times in 195 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    Slightly old I know, I saw it the first time but forgot to comment.

    The voice could be done better I think (you seem to be trying to hard to be quiet, you gotta be loud and obnoxious) but the lyrics are genius. I might try to remix dis bih' if that's ai'ight witch u.

    Here is my own version

    "Throw Some Cream"

    [Intro:]
    Stove 4
    Get oven
    New oven
    It's what you been bakin on!

    [Chorus: x2]
    Dough boy bakin' that
    Greedy suckas wanna snack
    bih' you betta step back
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks

    Dough boy bakin' that
    Greedy suckas wanna snack
    bih' you betta step back
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks

    [Verse 1 - Rich Boy:]
    Dough boy bakin' that
    Greedy suckas wanna snack
    bih' you better step back
    I'm makin cakes just for kicks
    Took it to the bakery shop
    Got the fancy icing topped
    and that excess dough cropped
    Start eatin never stop
    There's someone in my parkin spot
    Gotta beat that stop watch
    More sugar honeysuckle
    don't you see the frosting
    Don't you see the ice cream
    Don't you see the whipped cream
    Wonder what your waitin on
    Maybe baby cake's in Gotta wait,
    Green icing trim it's all ready
    Only if you could eat the cake that you see
    Bakers wish they could price it oh about 33
    Bakin with no mits cuz the oven can't burn me

    [Chorus: x2]

    Dough boy bakin' that
    Greedy suckas wanna snack
    bih' you betta step back
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks

    Dough boy bakin' that
    Greedy suckas wanna snack
    bih' you betta step back
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks

    [Verse 2 - Polow Da Don:]
    I never drip, never drop,
    A lot of guys give me they orders yeah I know em all,
    A real wedding look at bedding and see a flour fall
    The after we clean it up
    baby then I'm gonna bake some more
    I'm gonna bake it off (and that's all)
    Every freak should have a picture of my cake (on they wall)
    Red hot be the mit, and up go the mix
    Yeah cake for my ma,
    Yeah bakers, cookers, buyers, takers
    (Wait a minute decorator)

    [Chorus: x2]

    Dough boy bakin' that
    Greedy suckas wanna snack
    bih' you betta step back
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks


    Dough boy bakin' that
    Greedy suckas wanna snack
    bih' you betta step back
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks

    [Verse 3 - Rich Boy:]
    Hit the shop with some new 10 dollar candles
    Can't eat all this meal,
    Put a cake on my bill
    Gotta bake another new thing
    I gotta use all dis flour up
    I'm cookin up
    Now I'm lookin for the beaker
    Take a little tad or a pinch
    I'm bakin for a good cause
    Imma throw in candy balls
    Index finger then I lick it off (so yummy)
    Bakers tell me what I gotta do,
    Hating on a cake cuz it pays my dues
    When I finish up imma start right at the bottom floor then
    work my way from the bottom up
    Imma real sick cook I ain't go by the cook book
    Found a new recipe gonna throw some
    CREAM IN THAT MIX!!!!!

    Dough boy bakin' that
    Greedy suckas wanna snack
    bih' you betta step back
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks


    Dough boy bakin' that
    Greedy suckas wanna snack
    bih' you betta step back
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks (THROW SOME CREAM IN THAT MIX!)
    I'm makin cakes just for kicks


    Last edited by Justin.; April 24th, 2007 at 01:14 AM.
    Reply With Quote Reply With Quote  

  6. #5
    Join Date
    May 2005
    Posts
    4,915
    Thanks
    0
    Thanked 28 Times in 21 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    Come on Justin, get your mic out and blast those speakers!

    Reply With Quote Reply With Quote  

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • 424,149 Artists
  • 3,599,276 Artist Posts
  • 32,941 Sketchbooks
  • 54 New Art Jobs
Art Workshop Discount Inside
Register

Developed Actively by vBSocial.com
The Art Department
SpringOfSea's Sketchbook