Results 1 to 15 of 15

Thread: Apocalypse

  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    canada, from russia
    Posts
    3,369
    Thanks
    791
    Thanked 443 Times in 357 Posts

    Apocalypse

    Apocalypse


  2. Hide this ad by registering as a member
  3. #2
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Westminster, Colorado
    Posts
    232
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 3 Posts
    Ahh, Manslauter, can always count on you for a dark and detailed drawing. I like the figure a lot, his face/ mask is kinda hard to read tho, and the rocks in the foreground aren't completely convincing. Maybe next time you could grab a few pictures for reference on those. I really like your style tho, keep it up!

  4. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    canada, from russia
    Posts
    3,369
    Thanks
    791
    Thanked 443 Times in 357 Posts
    thnx exile, i didnt know u followed my art
    btw can u guys recodnise the milk carton in the trash? it even has a goat/cow on it

  5. #4
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Cali
    Posts
    205
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Shweet. If it was more line art then grundgey id color that in an instant =)
    ____________
    http://img43.exs.cx/img43/4244/dhs-romulus.gif
    To find the time is to lose the momentum.

  6. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    canada, from russia
    Posts
    3,369
    Thanks
    791
    Thanked 443 Times in 357 Posts
    damn i do wish someone colored this, but when i draw i do realise that my style just isnt for colorers.
    but thats not gonna make me change tho, my style will always remain around the same.

  7. #6
    Join Date
    May 2005
    Location
    Canada
    Posts
    234
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    really nice. is there a giant thumb tack on that big pipe thing?

    i do think the rocks and stuff are really competing with your character. if this was to be coloured i would put steam and smoke there maybe.
    ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪ ₪₪₪₪
    "By the breaking of my thumbs something wicked this way comes."
    ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪ ₪₪₪₪
    Download Nebezials Digital Painting Tutorial in PDF from my site. Located in the downloads section.

  8. #7
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    20
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    looks like something out of WarHammer 40K...

    AWESOME WORK MAN...

    i just want to print it out...and try to ink it lol. but it's very intimidating.

  9. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1,958
    Thanks
    5
    Thanked 10 Times in 8 Posts
    This will be so much moodier and so much cooler if it's colored.

  10. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    canada, from russia
    Posts
    3,369
    Thanks
    791
    Thanked 443 Times in 357 Posts
    it would be cool if someone could hook me up with colors

  11. #10
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    New Zealand
    Posts
    84
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    the detail and the clothing folds are fabulous. Though I think maybe his arm is a little thin for the rest of him... just a thought.

  12. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    canada, from russia
    Posts
    3,369
    Thanks
    791
    Thanked 443 Times in 357 Posts
    thnx man
    i think he has to be skinny, everything is deseased and hungry and all

  13. #12
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Dallas, TX
    Posts
    281
    Thanks
    2
    Thanked 8 Times in 8 Posts
    Reminds me of one of the old Voi Vod album covers. I like it a lot.


    Z

  14. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    canada, from russia
    Posts
    3,369
    Thanks
    791
    Thanked 443 Times in 357 Posts
    this one?
    are they deathmetal?
    Apocalypse

  15. #14
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Dallas, TX
    Posts
    281
    Thanks
    2
    Thanked 8 Times in 8 Posts
    Yeah, that album came out in 86 or 87 if I remember correctly. Kinda death-metal/hardcore punk. Good stuff.

    Z

  16. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    canada, from russia
    Posts
    3,369
    Thanks
    791
    Thanked 443 Times in 357 Posts
    sweet, i cant stand punk tho, im into deathmetal

Similar Threads

  1. apocalypse - Help!
    By Previsha in forum Art Critique Center
    Replies: 2
    Last Post: October 23rd, 2012, 08:47 AM
  2. SketchBook: Apocalypse Now
    By johnv in forum Sketchbooks
    Replies: 1
    Last Post: April 8th, 2009, 11:42 PM
  3. Apocalypse
    By TomSawyer in forum Art Critique Center
    Replies: 5
    Last Post: March 6th, 2009, 12:54 AM
  4. Art: Apocalypse
    By SINII in forum Finished Art
    Replies: 2
    Last Post: December 29th, 2008, 09:44 PM
  5. Art: Apocalypse 19 : 11 - 16
    By WarLocKsS in forum Finished Art
    Replies: 16
    Last Post: May 14th, 2004, 08:29 AM

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Developed Actively by the makers of the Best Amazon Podcast