Results 1 to 7 of 7

Thread: God of War

  1. #1
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Drury lane
    Posts
    1,692
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    God of War

    dudes. my bro is home from his year of college and now i can play ps2.
    he just happened to have God of War, i played it and beat it in two days.
    this game is a must buy, just think of it as Devil May Cry, but based off the greek myths. gameplay wise...it is alot like devil may cry, but 5 times better.
    there are so many combos and weapons you can use to kick major mythical ass.
    ALso the story is great! know i'm really interested in greek myths and want to visit greece so bad, just becuase of this damn good game. another neato thing about this game is that there is barely any loading either. just like in halo2 how it preloads as you go forth through the levels. well it does that through the entire game of God of War, except when you turn on the ps2 and start the game. so yeah, no more loading frustrations! i highly recommend this game to anyone who enjoys a good action hack &slash adventure game wiht a superb story. also the art in this game is genius.
    Do you know the muffinman?

    Originally Posted by creatix
    Once you understand what the word "stupid" means - age is no longer a valid excuse for being that way.


  2. Hide this ad by registering as a member
  3. #2
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    San Diego
    Posts
    691
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 3 Posts
    i wanna get this game.....and tekken 5...and guild wars....
    Da Vinci was a concept artist
    11/30/03-11/30/05. Thanks CA, for all the great inspiration. When will I update? I dont know...
    ' DSB!

  4. #3
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Drury lane
    Posts
    1,692
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Quote Originally Posted by obid619
    i wanna get this game.....and tekken 5...and guild wars....
    get guild wars first then god of war and ignore tekken5, it's the same as the old one, it just has updated graphics and bouncing boobs.
    Do you know the muffinman?

    Originally Posted by creatix
    Once you understand what the word "stupid" means - age is no longer a valid excuse for being that way.

  5. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Los Angeles, CA
    Posts
    1,282
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    the bouncing boobs actually might be worth the money... hmm hmm

  6. #5
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Georgia
    Posts
    1,316
    Thanks
    105
    Thanked 148 Times in 107 Posts
    Guild Wars, Tekken 5, then God of War.

    Hell if you've already beaten ""God". No need to rush and buy it.

    I agree though, tis an awesome game. Some of the fighting got a little repititve, personally, but twas fun.

  7. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Wisconsin
    Posts
    560
    Thanks
    0
    Thanked 23 Times in 11 Posts
    all games shoud have sex mini games to get red orbs.

    ....mario?

  8. #7
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    San Diego
    Posts
    691
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 3 Posts
    Quote Originally Posted by Odds
    the bouncing boobs actually might be worth the money... hmm hmm
    yep
    Da Vinci was a concept artist
    11/30/03-11/30/05. Thanks CA, for all the great inspiration. When will I update? I dont know...
    ' DSB!

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Designed by The Coldest Water, we build the coldest best water bottles, ice packs and best pillows.