Page 35 of 111 FirstFirst ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 85 ... LastLast
Results 511 to 525 of 1652
    Thanks
    0
    Jag kommer nog inte vid tolv, kommer lite senare vid 3-4 tiden, hade tänkt försöka vara lite på krokin. Skall även se om jag kan komma på söndagen, får se.

2. Hide this ad by registering as a member
    Thanks
    0
    Sent inlägg idag, allt plugg tar kål på mig.
    Hursomhelt, det här börjar bli stort, nu verkar det ha tillkommit en del CA folk vilket är jättekul, samtidigt kommer tydligen en del från min skola, jag skall förtydliga för dessa att det folk är härifrån som har förtur på kroki osv, ni har ju betalat dyra pengar för att komma hit och så. Hoppas att alla får plats nu bara, verkar som att jag får se till att skaffa mer utrymme till nästa gång nu när det verkar bli så många.

Angående sovplats, dcept, tim och lunch har frågat mig. Jag har en madrass över, och den får Lunch eftersom han var den första som frågade, har ni egna luftmadrasser så finns det plats för er bägge andra (men det blir trångt, bor på 23 kvm) annars ser det ut som ni får fråga Zaphod, Stefan eller någon av de andra göteborgarna.

Ännu en gång, det kommer att bli jävligt kul att träffa er alla.
    Last edited by Yoonjin; January 11th, 2006 at 08:39 PM.

Thanks
    0
    Btw, Tjenare Lloorrdd, ska bli kul o ses på lördag då, bäst att du plastar in dina skisser, folk kommer att dreggla =D

Thanks
    113
    Schysst Yoonjin, jag ha en liten luft madrass o slaggar gärna hos dig om det går bra!
    [url=http://galleryonefone.blogspot.com[/url] This would be my gallery in Sweden

This would be my Pleine Air blog

Thanks
    113
    Förresten, jag ska väl besöka de där konstmaterial affärerna, för att spendera mina födelsedagspengar, så om det är någon som vill haka, e det cool. Mitt tåg kommer in till stationen kl 10.20 så jag väntar där till halv, sen beger jag mig ut på jakt efter pennor, bläck, färg och annat smått o gott. Säg till ifall ni e sugna
    Tim
    [url=http://galleryonefone.blogspot.com[/url] This would be my gallery in Sweden

This would be my Pleine Air blog

Thanks
    0
    Yoonjin: Yes det blir trevligt... Kul att det finns fler på skolan som är intersserade av denna nisch av teckning! Och no reason to worry, skisserna sitter i plastficka

Thanks
    0
    Yoonjin: Yes det blir trevligt... Kul att det finns fler på skolan som är intersserade av denna nisch av teckning! Och no reason to worry, skisserna sitter i plastficka

Thanks
    32
    timpaatkins: mulig at jeg blir med deg for å kjøpe skisseting
    Kunne du pm'et meg med telefonnummeret ditt, eller noe, så kan jeg ta kontakt når jeg kommer til sverige!

Yoonjin: Skal få sjekket opp reise til sverige i dag, pm'er deg i kveld, for jeg er veldig interresert i å crashe hos deg!

d-C

Thanks
    0
    Nu har jag fixat resan, jag är i Gbg imorgon kring 21-tiden om allt går som det ska.
    Yoon: Så jag kan slagga hos dig då? Jag pm:ar dig mitt mobilnr.
    But I'm le tired...

Lunch's Boiling Stew

Thanks
    4
    Det här ser jag fram emot. Åker söderut ikväll, slaggar hos en släkting påvägen ner. Är framme någongång imorgon kväll. Ses på lördag allihop.

Kram på er.

Thanks
    0
    Detta blir nog jävlit gôtt! Ifall det skulle krisa så kan säkert någon sova över hos oss. Det är rätt många från gbg, så det kommer nog att lösa sig!

Thanks
    0
    Guten abend mina damer och herrar. (mest herrar).

tänkte bara påminna alla om att ta med 30 -40 kr till krokin.
    Sedan vill jag förvarna för att det förmodligen är rätt stökigt på skolan just nu för vi har precis avslutat en kurs, eller gör det imorgon så alla har jobbat hela veckan till in på småtimmarna. Skall försöka att städa så gott vi hinner.

Ha det gött tillsvidare så ses vi kl 12 på lördagen.

Thanks
    32
    Aight... da har jeg endelig fått sjekket opp busstider Jeg reiser fra oslo tidlig på lørdag og er fremme i göteborg kl. 11.15 på Nils-Ericsson terminalen. Er det noen fra GBG som vet hvilken t-bane eller busslinje jeg skal ta for å komme meg dit vi skal?

Jeg må reise tilbake igjen kl. 19.30 fra Nils-Ericsson terminalen på søndag, men det er vel ikke noe stort opplegg på søndag som jeg misser da?

Blir cool å treffe flere CA-mennesker!

[EDIT]
    yoonjin: Da regner jeg med å sove hos deg, da? Tar med ett eller annet å sove på... hvis ikke har jeg sovet på gulv før...hehe

d-C

Thanks
    0
    Hello dCept, du kan åka med spårvang från torget utanför stationen. De linjer som funkar är 4 mot mölndal, 3 mot marklandsgatan, 7 mot Tynnered eller buss 58 mot brottkärr...
    Gå av vid hållplats Valand, de brukar ropa ut hållplatserna men kolla för säkerhets skull en linjekarta - good luck.

Thanks
    0
    Ni som kommer från utomsocknes när kommer ni och vart kommer ni fram någonstans? Det verkar som det är en del som kommer runt elva till centralen/nils ericsson terminalen (samma komplex). Ni skulle ju kunna ta varandras nummer. Jag skulle ev. kunna åka in lite tidigare och träffa lite folk, så kan jag lotsa er till IN-EX som säljer konstmatreal, så kan de som vill köpa pennor etc.

Mitt nummer är +46-(0)708-268676 (nu vill jag inte ha massa samtal mitt i natten med flåsningar bara )

Page 35 of 111 FirstFirst ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 85 ... LastLast