Page 41 of 105 FirstFirst ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 91 ... LastLast
Results 521 to 533 of 1365

Thread: The Netherlands

Thanks
    8
    Quote Originally Posted by cagadosapo
    Dat was zijn plan ja, maar wij willen ons nu liever op alleen maar 1 ding richten. Ik dacht dat dit een forum was voor volwassenen, dus heb ik besloten hier hulp te zoeken. Als je niet geinteresseerd bent, neem onze moed dan aub niet niet weg. Ben je wel geintereseerd zijn we bereid te betalen. Kun je niet tekenen, dan heb je geen nut voor ons op het moment. Het spijt me dat ik het op deze manieer moet zeggen. Het is een eenmalig project van kleren die minstens 8 maanden in de winkel moeten liggen. Afhankelijk van het artikelenverkoop, zullen wij weer je hulp inschakelen.
    dit is een allen leeftijden forum maar met zulke post's als die van uwzelf en uw vriend kunnen wij jullie moeilijk serieus nemen. met de velen plannen die jullie proberen te realizeren merk ik al snel op dat jullie veel dromen maar verder dan dat.. volgens mij hebben jullie nog niet eens een plan van aanpak en zitten alleen maar via msn de converseren over wat voor soort bedrijf jullie willen runnen, ik bedoel een resturaurant, kleding zaak, uitzend bureau, en schoonmaak bedrijf.. ik zie dat jullie nu alleen nog met de kleding zaak door willen gaan, maar hebben jullie uberhoubt verstand van kleding? hebben jullie een opleiding gevolgd waarmee jullie over voldoende kennis en qualiteiten beschikken van het vak waar jullie in willen inversteren? of hebben jullie toevallig 24 kilo heroine gevonden, doorverkocht en proberen nu het geld legaal te investeren. dat is namelijk een scenario dat ik een stuk realistischer vind gezien de stand van zaken. Ik zou zeggen, zoek een kennis die aardig kan tekenen en vraag het hem. Ik denk niet dat er veel mensen zijn op dit forum die naar eindhoven willen komen om zaken te bespreken met een paar personen die een paar slecht gespelde post's op het internet hebben gezen en geen idee hebben wat hun nou daadwerkelijk precies willen. een daadwerkelijke KVK registratie was al iets geweest
    Reply With Quote Reply With Quote

2. Hide this ad by registering as a member
    Thanks
    0
    hoe hard gaan we hier om lachen?
    en ik wil die broek ook!
    long live unisex! woooohoo
    en btw waarom zoeken ze hier naar mode-poppetjes?lol

maar belangrijkere zaken, hoe zit het nu met die meeting?
    "That's cute.... but it's WRONG"
    Scary sketches (might cause health problems)
    ok, ok so not scary, true. But the health problems I'm not so sure off...

Thanks
    0
    Ik ben hier gekomen omdat ik van mening was dat veel concept artiesten nog geen baan hebben. Ik d8 als dit lukt ( meer dan 20.000 klerenstukken maken) kan ik iemand hier gebruiken. Ik besef nu dat ik aan het verkeerd adres hebben.
    Admin u bent vrij deze topic te sluiten. Mijn excuses voor mijn belachelijke ideen.

Thanks
    112
    Dit is een internationaal forum en volgens mij spreken de meeste admins hier geen nederlands, bovendien is dit topic bedoeld voor nederlandse artiesten of artiesten die in nederland verblijven om schets meetings af te spreken en dus niet om banen aan te bieden, daar hebben we nml een aparte sectie voor.

Door de vele spelfouten in je eerste post (ontwerpingen? was dat voor woord?) en vreemde zinsopbouwen zul je niet snel serieus genomen worden.
    "We zijn gewoon een paar jongens die wat geld gewonnen hebben " klinkt nogal dubieus in mijn oren en ik denk dat ik niet de enige ben.
    In je post staat niet echt iets concreets, het is een aaneenschakeling van vaag gelul en op die manier zul je sowieso niet snel mensen vinden.
    We zijn illustratoren en/of concept artists, geen modeontwerpers ook al zullen velen hier er wel degelijk oog voor hebben en zijn er zeker genoeg mensen hier die erg interessante kostuums ed kunnen bedenken, toch zit je hier wat dat betreft echt verkeerd.

"Voordat je vraagt waarrom ik geen profissioneel inhuur..." hmmmmm heb je hier wel es rondgekeken? ik durf te stellen dat er meer pro's bij deze community aangesloten zitten dan menig andere site, ook al noem ik mezelf geen pro die zin vat ik op als een grove belediging tegenover CA in zijn geheel en waar het voor staat.

Thanks
    2
    Eyyy beershite can the next sketchgroup be held at your place in amsterdam? And uhhh I assume the sketchgroup won't be held tomorrow, any suggestions?

Thanks
    0
    Heya Thrillzilla, it is possible... but it depends on how much people will come.
    Like i said we changed the arrangment of furniture in our office leaving us no space in the biggest room. We have on the other hand a smaller meeting/lunch room, witch we could use. But it is only around 12m2 so that would be a tight fit. I don't know what you guys usally do on a sketchmeeting, but i could imagine that a meeting in a cafe/bar would be more appropriate.
    I understand you usually meet on sundays? I also could meet during the week in the evening, but i imagine that peolpe coming from far won't be in for this. Sooo anybody shout something and we'll work from there!

If it's held next sunday im out, because i have a big birthday party from a friend on saturday, leaving me the next day with a big headache and no will to sketch

Cheers!

Thanks
    0
    Hey people,

how have you all been? I've been to rome by myself for about ten days, must say it's been overwhelming, much more than the first time i was there. Bernini and Caravaggio are two new heroes in my world. Been there from 26 sept till 6th of october. Missed oma there i guess .

As for the people trying to hustle cheap artists with no jobs whom are moneyhungry, learn how to write a business proposition and invest in good art. People's avatars here also portray whether someone is a proffesional or not, so the expectations could have been tempered with a closer look.

As for the sketchgroup, is it tomorrow? did i miss it? when what where? I work at the leidsestraat near prinsengracht every day, so at the keizersgracht would be conveniant, depending on the time of day ofcourse.

cheers,

Jaïn
    visit my sketchbook here:Jaïn Sketches

or my portfolio here: Jaïn's Portfolio

Thanks
    8
    again far away from my living space ;P.

iam living near Eindhoven and Venlo. so it's a long journey for me.
    but i will come if i can make it. So if there is a date we could meet post it please. and i would appreciate if you post it some weeks before the meeting, so i could arrange something with my mom/footbal team .

Thanks
    0
    Hey peeps,

Maybe some of you are up for a mini meeting during the week in Amsterdam?
    In the evening ofcourse, because most people work during the day, including myself. We could visit a bar, or if you are able to bring a wacom we could do some digi stuff at my office. I have PS running here on 4 Comps.

So interested people near Amsterdam give a shout!
    Jaïn, ThrillZillA? A friend of mine, Marty666 named on CA, will be attending too.

Cheers!

Thanks
    151
    haha that would suck.. I'm able to go all week and all weekend, but nót in the evening, my parents just won't let me.

@Oma; I live in Eindhoven, ^^ we could always meet up here and sketch each others portrait (me is dorky)

Love
    Marleen

Thanks
    0
    Beershite, that would be fun.

How's about friday the third of november at 19:00?

that will give everyone a bit of time to mess around in their schedule right?

and it doesn't have to be a full blown 20 person meeting right? anyways, see for yourselves

cheerio,

Jaïn
    visit my sketchbook here:Jaïn Sketches

or my portfolio here: Jaïn's Portfolio

Thanks
    0
    Hee Jaïn, friday the third is fine for me.

Soo come on people! who joins in next?

Thanks
    0
    damn you guys, for living where the fun is!
    *holds up fist!*
    "That's cute.... but it's WRONG"
    Scary sketches (might cause health problems)
    ok, ok so not scary, true. But the health problems I'm not so sure off...

Page 41 of 105 FirstFirst ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 91 ... LastLast