Page 40 of 105 FirstFirst ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 90 ... LastLast
Results 508 to 520 of 1365

Thread: The Netherlands

Thanks
    2
    I would rather want to plan it on the 18th, my second choice would be the sunday.
    Reply With Quote Reply With Quote

2. Hide this ad by registering as a member
    Thanks
    0
    hee people!

I'm new here but would love to participate in a sketchgroup!
    Currently living in Leiden (today it's leidens ontzet so if im making no sense it's because of the beers i already absorbed ) and working in Amsterdam.
    I own a little company there on the Keizersgracht.
    I don't know if there is a location picked for the upcoming sketchgroup, i saw something about Amsterdam, but i think it's possible to arrange something at our office. It's not very big and i don't know how much people will be coming.
    We recently changed our eehhh...indeling, so that also decreased the space a bit.
    Anyway i'll stop my rant and go back to what i do best...drink beer!
    So im of partying again and i hope i'll remember i posted here
    Cheers!

Thanks
    151
    Well if it's before the 18th I can go, but I'll be in Rome from 18 until 24 october (*YAAAAAY*) So before the 18th is good.

love
    Marleen

Thanks
    8
    wohoo, marleen is it a school trip to Rome?

just bin there. with school. . from 24 sept to 1 okt. It's realy cool in Rome.
    hope you see the same things i did. and you have the same relaxed atmosphere there.

but prepare for going out, there are no discotheeks .

Thanks
    151
    Hiya, no I'm not going there with school. I could; next week are the school trip thingies. But I decided not to go because it was like €680,- for one week, with a 20 hour bus drive (I get car/bus sick soooo easily).. I just thought it was too expensive. My parents decided to go to Rome during the autumn break and I think we're doing it for about half the price per person they were asking at school Plus my dad studied art history so he can tell just as much about statues and paintings as the teachers from school that would be going to Rome.
    I'm looking forward to drawing those statues from life ^^ can't wait!

About "discotheken" ah well I don't really care. I don't really go to them here because I often don't like the music that is played. And I'll probably be tired at night anyway I'm not well rested unless I sleep 9 hours every night ^^

But enough about me..
    When and where is that meeting going to happen?

love
    Marleen

Thanks
    0
    ...everybody is going to rome...
    "That's cute.... but it's WRONG"
    Scary sketches (might cause health problems)
    ok, ok so not scary, true. But the health problems I'm not so sure off...

Thanks
    2
    Alright, soooo what's the date for the sketchgroup?

Ps Noë your losatar......... interesting and painfull at the sametime
    Filters for the win!

Edit: Noë now I know why you got that avatar.......
    Last edited by ThrillzillA; October 9th, 2006 at 05:27 PM.

Thanks
    0

Iemand nodig

Dag mensen. Een paar maanden geleden heeft een vriend van mij hier een bericht geplaatst maar werd helaas niet serieus genomen. Daarrom doet ik het deze keer:
    -Ik ben op zoek naar iemand die goed kan tekenen die een paar ontwerpingen voor mij moet tekenen. De ontwerpingen zitten in mijn geest maar mijn tekenvaardigheden laten helaas veel te wensen over. Het is niks profisieneels. We zijn gewoon een paar jongens die wat geld gewonnen hebben en niet van plan zijn een boot te kopen. Je moet een paar modellen schoenen jassen, schoenen, t-shirts en broeken tekenen. Dat is alles. Het is niet oficieel. Vertelsons gewoon hoeveel je moet hebben. Alles moet kloppend zijn en gelkleurd dus het liefst iemand die ervaring heeft met photoshop, en nadat je alles klaar hebt gemaakt geef ik de tekeningen aan de fabriek door. Het is voor een klerenwinkel. Ben je geintereseerd, neem dan aub contact op met yannmanuel403@hotmail.com of cagadosapo@hotmail.com. Ik zoek het liefst iemand die in Eindhoven woont en zo met de bus naar mij toe kan. Ik woon in Vaartbroek. Woon je ergens anders en kun je bij mij komen dan is het ook goed. Hopelijk kunnen wij goed met elkaar samenwerken en ben je een geduldig mens. Voordat je vraagt waarrom ik geen profissioneel inhuur: Omdat die te duur is. Ik wil geen 4000 euro per maand betalen. Het is gewoon eenmalig. Zon 40 ontwerpingen voor mannen en vrouwen. Ben je er goed in, dan zullen in de nabijje toekomst beslist weer samenwerken. Omdat dit de eerste keer is en ik heel veel geld aan de fabriek moet betalen, kan ik je helaas niet inhuren, maar jij wordt beslist onze eerst keuze in de toekomst.

Thanks
    0
    Die vriend van je, yann manuel... is die niet een schoonmaak bedrijf begonnen? http://www.higherlevel.nl/forum/inde...threadid=12576

Quote: 'Plus mijn budget bedraagt eingelijk 600.000 en daar zou ik verschillende zakne mee willen beginnen. Mijn interesses zijn op sit moment een schoonmaak bedrijf, een restaurant, een winkel en een uitzendbureau. Ik wil graag weten of dit allemaal mogelijk is met zon budget.'
    Als je beschikt over zo'n bedrag raad ik je toch aan wat profs in te huren
    Beetje dubieus ook dat jij dezelfde taalfouten maakt als je vriend.
    Last edited by Beershite; October 10th, 2006 at 04:25 AM.

Thanks
    151
    Een tijdschrift in manga stijl, een schoonmaak bedrijf, een kledingwinkel, wat allemaal nog meer?
    Béétje twijfelachtig?
    Ja ik woon in Eindhoven, Nee ik kan niet tekenen, en ookal kon ik dat wel, dan zou ik niet voor jullie dingen gaan tekenen en painten. Er is gewoon te weinig geloofwaardigheid en betrouwbaarheid die jullie aanbieden. Ik heb niet het idee dat jullie verstand van zaken hebben over wat voor bedrijf jullie willen starten.
    Misschien is het beter om éérst te besluiten wat jullie gaan doen met dat geld en dit allemaal goed te regelen (zoals EVIL zei; inschrijven bij KVK?, plek waar die winkel zou komen te staan?).
    Ook is het handig om eerst wat onderzoek te doen over wat je nou eigenlijk op wil starten. De mensen die deze kleding moeten gaan maken hebben wel meer dan een tekening van kleding nodig. Patronen moeten getekend worden voor verschillende maten, stoffen moeten worden uitgezocht, etc. Ook, als je zelf kleding wil ontwerpen enzo lijkt het me niet lucratief om voor één winkel de kleding te laten maken, ga dan gewoon naar zo'n modebeurs en koop daar je kleding in. Lijkt me stukken makkelijker.
    (heb m'n post ge-edit om 'm wat onderbouwder te laten klinken)

de groetsels
    Marleen

P.S. Meeting?
    Last edited by NoŽ; October 11th, 2006 at 10:38 AM.

Thanks
    0
    Dat was zijn plan ja, maar wij willen ons nu liever op alleen maar 1 ding richten. Ik dacht dat dit een forum was voor volwassenen, dus heb ik besloten hier hulp te zoeken. Als je niet geinteresseerd bent, neem onze moed dan aub niet niet weg. Ben je wel geintereseerd zijn we bereid te betalen. Kun je niet tekenen, dan heb je geen nut voor ons op het moment. Het spijt me dat ik het op deze manieer moet zeggen. Het is een eenmalig project van kleren die minstens 8 maanden in de winkel moeten liggen. Afhankelijk van het artikelenverkoop, zullen wij weer je hulp inschakelen.

Thanks
    0
    Na veel afweging ben ik toch op uw aanbod ingegaan.
    Aangezien u voorafgaand heeft aangegeven dat u geen professional kunt betalen omdat u 4000e een belachelijke som vindt, heb ik dit ontwerp voor een redelijke prijs kunnen vervaardigen. Namelijk een kleine 2000e, netjes, toch?
    Ik hoop op een vruchtbare samenwerking.

Hoogachtend,
    Beershite

Ps: de factuur zal u spoedig toekomen.

Thanks
    8
    vette broek, ik zou em meteen kopen!

Page 40 of 105 FirstFirst ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 90 ... LastLast