Sketchbook: Aliens Shit Junkyard mutation shit
Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    who teh hell thanks me
    Posts
    289
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 12 Posts
    Follows
    0
    Following
    0

    Aliens Shit Junkyard mutation shit

    Finally most of this shit is colored althought some still look stupid coz the original pic but whatever

    comments......................

    Attached Images Attached Images          
    Last edited by Cryoxzonomony; August 8th, 2008 at 10:00 AM.
    Reply With Quote Reply With Quote  

  2. #2
    Join Date
    May 2007
    Location
    Ireland
    Posts
    251
    Thanks
    6
    Thanked 16 Times in 16 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    you have some really nice concepts.
    post more

    Reply With Quote Reply With Quote  

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Sweden
    Posts
    1,185
    Thanks
    59
    Thanked 114 Times in 88 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    I seriously doubt that aliens would have humanlike boobs (and hands)!
    but the drawings is nevertheless nice!

    Sketchbook. Treat Me Like A Moron
    I'm a dick, sometimes two. Hence my name.
    Edgar Allan Poe
    Reply With Quote Reply With Quote  

  4. #4
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    who teh hell thanks me
    Posts
    289
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 12 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    more dump

    insect pic for year made in one schoolday aaa insecsext

    Attached Images Attached Images    
    Last edited by Cryoxzonomony; October 6th, 2007 at 04:30 PM.
    Reply With Quote Reply With Quote  

  5. #5
    Join Date
    May 2007
    Location
    Ireland
    Posts
    251
    Thanks
    6
    Thanked 16 Times in 16 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    the insect one is really cool,you should paint that one if you get a chance.i think it has lots of potential.
    thanks for stoping by my sb btw.

    Reply With Quote Reply With Quote  

  6. #6
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    who teh hell thanks me
    Posts
    289
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 12 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    yea well i should try when i get other 4 pictures finished, yet i find these recent pics funny as some are photoshopped older drawings well not so old and i have very hard to draw faces, pose. also that "hydranthro" picture below that insect sex pic looks like shes waitress or something because of stupid pose and the head was drawn separately ocz excess erasing like always

    ive started sucking on making shadows well im too lazy for making shadows so i should do line-drawings look better. oh well i dunno my pen sucks so much for smoooooooooooth shadows

    also the most funniest thing is than ive started lazy typing english correctly thats why the text is always very crap and nonsense

    Reply With Quote Reply With Quote  

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Maryland
    Posts
    78
    Thanks
    2
    Thanked 3 Times in 2 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    I'm liking your sketches man, Very organic, shrivelled-up, disease infested, textural surface. I like the colored ones the best, they have the best structure . But the great details you developed with the line work seems to get lost. I guess you should be more selective when applying colour to an already insane network of line work. One of them should more a little more dominant in some areas. The same level of detail through out your work slows the the movement of my eyes. Get fixated at trying to understand what the texture is doing. Good stuff man, keep drawing this stuff.

    Reply With Quote Reply With Quote  

  8. #8
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    who teh hell thanks me
    Posts
    289
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 12 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    yea well i hate than i cant do any drawing seriously, maybe the crap drawing space (drawing paper on lap which is horrid) well always i can do it on table, dont understand why i dont. Most recently bought new Artist pad oh well its been while, only the last pic of first post is from that artist pad (female reptilian/mammal with 2 spears).

    in your post do you mean thinkinh the actual purposes of some certain texture, color or anatomical form as being more than just decorating?

    currently drawing another line-drawing female pose simple not using shadows, although one thing ive been frustrated as i still cant draw sex correctly even than ive had lots of stuff

    Reply With Quote Reply With Quote  

  9. #9
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    who teh hell thanks me
    Posts
    289
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 12 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    First: quick coloring of that insect sex pic, quick it means its still crappy coz i do it such difficult ways and i suck at painting. lots of useless texture. Those red dots belong to skin theyr not seriously any diseasic verrucose

    second pic: remake of some older half-life themed pic which sucked, he is phallic so what

    third is old NS stuff didnt want stuff being useless w

    if i wanna fix some pic i just replace the older dont wanna always post new pic separately coz this is so small thread

    Attached Images Attached Images      
    Reply With Quote Reply With Quote  

  10. #10
    Join Date
    May 2007
    Location
    Ireland
    Posts
    251
    Thanks
    6
    Thanked 16 Times in 16 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    man the insect pic looks awesome,you should push the painting further on,if you can.
    it looks really great and has even more potential

    Reply With Quote Reply With Quote  

  11. #11
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Croatia
    Posts
    683
    Thanks
    163
    Thanked 99 Times in 60 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    ...mmmm organic!

    Like the details and the textures!

    Keep updating!

    ~B. Klarić
    ---SSG#46---
    Blaz ł MarkWinters ł petitemistressł sfa ł Shmaba
    -
    Reply With Quote Reply With Quote  

  12. #12
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    who teh hell thanks me
    Posts
    289
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 12 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    Hydranthro: Autophallus Dehumanizer. enough photoshop drawings w, he has boobs and funny face

    Last edited by Cryoxzonomony; September 19th, 2008 at 05:43 PM.
    Reply With Quote Reply With Quote  

  13. #13
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    who teh hell thanks me
    Posts
    289
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 12 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    mandatory female pose which sucks

    Last edited by Cryoxzonomony; July 20th, 2008 at 12:49 PM.
    Reply With Quote Reply With Quote  

  14. #14
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    who teh hell thanks me
    Posts
    289
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 12 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    Ultra piece of shit

    First pic: Originally drawing of one of aliens in Natural-selection (Half-life mod) but it sucked so its heavily modified, copypasted stuff from other drawings and paint ahh ahh

    Second Pic: THIS is just big example how i suck at hand painting although its made in Artrage so what i posted it just for fun.
    or im sure i continue that coz its horribly simple and sexy

    Attached Images Attached Images    
    Reply With Quote Reply With Quote  

  15. #15
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    FR, Germany
    Posts
    172
    Thanks
    102
    Thanked 163 Times in 53 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    Hi Cryoxzonomony thanks for comment in my sb
    You have great creatures here. i like their fleshy, organic textures.
    ....both of us should do more anatomy
    donīt neglect your sexual Aliens Shit Junkyard of simple shit, post more, i ike it

    Reply With Quote Reply With Quote  

  16. #16
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    who teh hell thanks me
    Posts
    289
    Thanks
    11
    Thanked 15 Times in 12 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    yea thx hmm lol damn i previously though than i had enough of posting "crappy" leftover stuff here and let this drown somewhere then posted newer misplaced stuff threads (better stuff) but got crappened on them too so maybe i start new sketchcbook someday with horrid shitdump of serious stuff (atleast halfly well not some crappy Natural-Selection fanart creatures modifed with penis or something)

    Last edited by Cryoxzonomony; February 3rd, 2008 at 05:27 PM.
    Reply With Quote Reply With Quote  

  17. #17
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Sweden
    Posts
    1,185
    Thanks
    59
    Thanked 114 Times in 88 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    Do you ever draw humans?

    Sketchbook. Treat Me Like A Moron
    I'm a dick, sometimes two. Hence my name.
    Edgar Allan Poe
    Reply With Quote Reply With Quote  

  18. #18
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Earth
    Posts
    60
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Follows
    0
    Following
    0
    damn! terrible cool beasts! You must learn more fine art for creation qualitative concepts

    Reply With Quote Reply With Quote  

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •