Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum

Join 500,000+ Artists

Its' free and it takes less than 10 seconds!

Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Search:

Type: Posts; User: MrBobMarley; Keyword(s):

Page 1 of 22 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. SketchBook: Sat down and looked at the terrible skin tones...

    Sat down and looked at the terrible skin tones and values on the last pic of her. It's comin along....slowly lol.
  2. SketchBook: I see studies which is a lot more than I've...

    I see studies which is a lot more than I've done..so keep it up! lol

    On the mayer drawing there....first thing I see is the eye's a bit large...you could use the pencil measuring method (i dunno...
  3. Replies
    453
    Views
    57,741

    SketchBook: Hey man, just thumbing through your book here....

    Hey man, just thumbing through your book here. Your pencils are very strong. The figures all look like they're carrying some mass .....they have weight ....good solid sketches. In some of these the...
  4. SketchBook: lol Stark...thanks man, I'm still here an...

    lol Stark...thanks man, I'm still here an there....not totally out yet. Hope the military is taking good care of you, stay safe man.

    Giorge -thanks for the crit. you know i just realized....while...
  5. Replies
    1,706
    Views
    786,121

    SketchBook: Wowww your book is so inspiring! Great...

    Wowww your book is so inspiring! Great lines....love the confidence in these sketches too.
  6. SketchBook: Back into drawing again in the last few days....

    Back into drawing again in the last few days. First pic is my gf Reshmi..she's so much fun to draw. Pencil sketch an color from photo ref....and is pretty good practice for me. WIP

    Next pic is her...
  7. Replies
    839
    Views
    142,411

    SketchBook: You did a really great paintover a long time ago...

    You did a really great paintover a long time ago in the critique center. It was my goofy colored drawing of the sorceress from heman. Thank you sooo much for that, I can't believe I didnt come in...
  8. SketchBook: MarkWinters - thanks a lot man! your paintings...

    MarkWinters - thanks a lot man! your paintings are killer....i'm gonna swing by your book soon

    Stark - hey thanks buddy....hope you're doing awrite in the service bro.

    bakatron - lol thanks...
  9. SketchBook: Wow.....very very nice dude. I like it...

    Wow.....very very nice dude. I like it all....these are all great!
  10. SketchBook: Wassup guys....I think I dropped by each of your...

    Wassup guys....I think I dropped by each of your books, gotta make time for that. Not much lately goin on artwise....been playing with the stang (Jonesy) with a shit eating grin on my face since I...
  11. SketchBook: Hahaha...actually....I really can't draw other...

    Hahaha...actually....I really can't draw other things hehe. My creativity/imagination drowned a while back....I'm trying to get it back. But wow, all kinds of cool stuff happening here.....really...
  12. Replies
    176
    Views
    15,212

    SketchBook: Cool stuffs in here. You look really comfortable...

    Cool stuffs in here. You look really comfortable with the wacom.....your sketches look so fluid. You really ought to push yourself with the colors...the stuff on the other pages show promise.

    Oh,...
  13. Replies
    861
    Views
    207,069

    SketchBook: Hey man, thanks for the tips in my book! Def will...

    Hey man, thanks for the tips in my book! Def will work on the proportions. I dont know if I've been in here before but DAMN....this is some serious shit. I love it all....the photography is subtle...
  14. Replies
    1,433
    Views
    413,059

    SketchBook: Sup man....hope things are good on your side. You...

    Sup man....hope things are good on your side. You like the stang huh...lol...you'd die if you saw me driving around town...I get mobbed in every damn parking lot. I actually cant take it anywhere if...
  15. Replies
    572
    Views
    65,882

    SketchBook: Thanks for the crits/tips in my book man. I like...

    Thanks for the crits/tips in my book man. I like that character in post 112. Any progress on it by chance? I'm def gonna read that intro to 3 one of these days....I have zero experience in it so...
  16. Replies
    246
    Views
    25,050

    SketchBook: Last update is tits man. I cant believe...

    Last update is tits man. I cant believe it.....stark is shading! Movin on up dude. Great to see the progress.

    The portrait thing is workin out great btw hahaha....but thanks for he advice bud....
  17. Replies
    494
    Views
    52,999

    SketchBook: Nice sb man. Late reply heheh. I'm liking the...

    Nice sb man. Late reply heheh. I'm liking the gestures....looks like a good exercise for the mind. The mustang says thanks btw haha.
  18. Replies
    13
    Views
    1,605

    SketchBook: Sup man, just returning the favor....thanks for...

    Sup man, just returning the favor....thanks for posting in my book. Your sketches are really sketchy, nothing wrong with that. But one problem I had was tons of small, pencil marks all over the...
  19. Replies
    40
    Views
    8,296

    Lets all hope the hulk isnt gonna come in 3...

    Lets all hope the hulk isnt gonna come in 3 different sizes this time....hahahah
  20. Replies
    49
    Views
    3,110

    Wow....just finished it. Thanks for sharing this,...

    Wow....just finished it. Thanks for sharing this, I missed it. This dude couldn't have shown up at a better time. I can only dream of the day when the bush/cheney/reaganite generation is a thing of...
  21. Replies
    843
    Views
    114,054

    Happy Birthday! Thank you for CA.org.

    Happy Birthday! Thank you for CA.org.
  22. Replies
    1,097
    Views
    103,593

    SketchBook: Sup man. I like those color sampling practices. I...

    Sup man. I like those color sampling practices. I ought to try that out sometime. I suck at color. Good progress, nice to see you branching out into env. and such . I'm not that daring lol
  23. SketchBook: Hahaha.....like the fat spartan. Maybe trim off...

    Hahaha.....like the fat spartan. Maybe trim off some of that happy trail tho. Or maybe its too neat for such a slob. Good humor in a lot of these. Keep postin dude.
  24. SketchBook: Thanks guys, cant believe people still see this...

    Thanks guys, cant believe people still see this thing hahahah. Wayyy too long between posts.

    thesadpencil- thanks much for the tips, i'll keep them in mind

    Fishspawn - long time man! how you...
  25. Replies
    10,955
    Views
    1,783,927

    Sticky: Going to eat it? mmmmm....8mp, 3x optical zoom mm...

    Going to eat it? mmmmm....8mp, 3x optical zoom mm mmmmmmm :yum:

    Speaking of tigers......ever had one lunge at you at point blank???....here's a clip of what happened to me at the zoo in Trinidad...
Results 1 to 25 of 532
Page 1 of 22 1 2 3 4