Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum
 
View testimonialsView Artwork

Search:

Type: Posts; User: Carg0re; Keyword(s):

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.12 seconds.

  1. Replies
    18
    Views
    1,559

    SketchBook: the deathpod poster is so friggin' awesome!! the...

    the deathpod poster is so friggin' awesome!!
    the ink-work alone is very impressive, the colored one has a very cool vibe to it.
    kinda reminds me of the feeling when you buy a cd solely because you...
  2. Thread: Zombies

    by Carg0re
    Replies
    35
    Views
    6,663

    Art: wow, i really dig your style.... it has a very...

    wow, i really dig your style.... it has a very unique flow to it :)
  3. thks for the answer... sounds interesting :)

    thks for the answer... sounds interesting :)
  4. i can't decide either :( wheter i want to join in...

    i can't decide either :( wheter i want to join in on marko or the dynamic gesture lesson... pretty hard to decide...

    but i'm pretty sure i'll go with marko... well i guess i'm a fanboy after all...
  5. Replies
    4,499
    Views
    1,075,482

    SketchBook: speechless... i fell like wayne (wayne's world)...

    speechless... i fell like wayne (wayne's world) falling down on his knees in front of alice cooper, shouting "i'm unworthy"....

    what a heavy skillset!
  6. Replies
    38
    Views
    5,919

    SketchBook: holy monkey... the comic pages are fantastic!...

    holy monkey... the comic pages are fantastic! crossing fingers seems to be unnecessary, your skill kicks a** :)
  7. Replies
    1,307
    Views
    303,342

    SketchBook: the designs are really dark...great, i love your...

    the designs are really dark...great, i love your ideas, what a lovely dark humor! your skills are cool, too!
  8. Replies
    2,288
    Views
    265,946

    SketchBook: your works are dynamic,"light"(compliment!!!) and...

    your works are dynamic,"light"(compliment!!!) and vibrant ...excellent!
  9. Replies
    403
    Views
    49,016

    SketchBook: your characters are soo great and very stylish......

    your characters are soo great and very stylish... i like them very much :)
  10. SketchBook: i like your digital works, they are expressive,...

    i like your digital works, they are expressive, dynamic and full of colour! very vivid :)
  11. SketchBook: what a quick reply, thx for stopping by^^

    what a quick reply, thx for stopping by^^
  12. SketchBook: so, i got a new camera and i wanted to take pix...

    so, i got a new camera and i wanted to take pix of my works and the battery died, what a day :(

    posemaniac stuff and the rest is up to be scanned tomorrow :) i'm kinda finished with this day^^
  13. SketchBook: hi fellow artfanatics, one portfolio done...

    hi fellow artfanatics,

    one portfolio done anotherone to come. btw they didn't take me... but you know, i keep working :)

    first one is a yet unfinished rockwell study,
    and skull and life...
  14. Replies
    406
    Views
    29,527

    SketchBook: hi rostas, you're quite a working bee, huh?! :) ...

    hi rostas, you're quite a working bee, huh?! :)
    i hope so too! if we keep working hard enough we'll eventually reach this goal... but u know, no pain no game :P

    you're on your way, good thing...
  15. Replies
    406
    Views
    29,527

    SketchBook: Hi Rostas, thx for stopping by my SB.... time for...

    Hi Rostas, thx for stopping by my SB.... time for me to return the favour :)

    After Looking through your works i think you should definately keep doing bridgeman studies. your figures get better...
  16. Replies
    33
    Views
    2,684

    SketchBook: i like it, nice light/shadow and of course shape...

    i like it, nice light/shadow and of course shape work:)

    i'm going for an intuos 3 a4 ... thinking about it makes me pre-happy^^
    after all this art-school portfolio thing is finally done, there...
  17. SketchBook: some of your sketches seem to be directly out of...

    some of your sketches seem to be directly out of some drawing books (meant as a compliment!), your linework is damn well! i like it :)
  18. Replies
    33
    Views
    2,684

    SketchBook: yay, updates! that's cool... good to see ya here...

    yay, updates! that's cool... good to see ya here again ;) for a first attempt it looks pretty well done, but you might consider a stronger silouette, and a harder brush, gives more definition. next...
  19. SketchBook: this is a "project" i'm working on , i want to...

    this is a "project" i'm working on , i want to draw 100 people from life this week. so here's my start^^

    the rest is up on schedule for tomorrow^^

    greets Ben
  20. SketchBook: art class thingies...

    art class thingies...
  21. SketchBook: hogarth hand studies....

    hogarth hand studies....
  22. SketchBook: start of the big promised update :)

    start of the big promised update :)
  23. Replies
    119
    Views
    7,886

    SketchBook: very dedicated, that's so cool to see! you're...

    very dedicated, that's so cool to see! you're progessing very well, hands- and posemanic-studies are paying off! faces are far better than at the beginning,.. very cool sb! maybe you might consider...
  24. Replies
    1,491
    Views
    124,001

    thanx lowercase... u made my day! :)

    thanx lowercase... u made my day! :)
  25. Replies
    1,491
    Views
    124,001

    damn it, january rushed by this quick :( what do...

    damn it, january rushed by this quick :( what do you think, is there any chance left to apply, i'd want to apply for illustration. i seriously don't see a deadline on this major on their website!?
Results 1 to 25 of 63
Page 1 of 3 1 2 3
  • 424,149 Artists
  • 3,599,276 Artist Posts
  • 32,941 Sketchbooks
  • 54 New Art Jobs
Art Workshop Discount Inside
Register

Developed Actively by vBSocial.com
The Art Department
SpringOfSea's Sketchbook