Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum

Join 500,000+ Artists

Its' free and it takes less than 10 seconds!

Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Search:

Type: Posts; User: Nopig; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    1,294
    Views
    147,305

    SketchBook: Man everytime I come in this SB it inspires me to...

    Man everytime I come in this SB it inspires me to draw.
  2. Replies
    65
    Views
    4,679

    Completely agree. I think technology is...

    Completely agree. I think technology is definitely to blame. There's no fun in the adventure of life anymore, because everything is just instant. At the touch of our fingers. The world is getting way...
  3. Replies
    11,961
    Views
    2,680,278

    Hooooly shit hahaha. That, was funny.

    Hooooly shit hahaha. That, was funny.
  4. Thread: Meh

    by Nopig
    Replies
    38
    Views
    2,729

    I'm not upset hah. Just a little annoyed. If you...

    I'm not upset hah. Just a little annoyed. If you don't have an opinion on the original topic, what's the sense of posting? Not like I asked an off the wall question. This thread should die now...Just...
  5. Thread: Meh

    by Nopig
    Replies
    38
    Views
    2,729

    About to turn 20 why?

    About to turn 20 why?
  6. Thread: Meh

    by Nopig
    Replies
    38
    Views
    2,729

    Meh

    edit: just because i can. :)
  7. Replies
    38
    Views
    2,838

    Yeah, I wish they came in packs of 4 lol. That'd...

    Yeah, I wish they came in packs of 4 lol. That'd be perfect for a day I think. Well I only smoked 3 cigarettes yesterday and 4 before that day. None today, so far anyways. Err I HATE eating...
  8. Replies
    9
    Views
    951

    The camera work was an attempt to mimic a...

    The camera work was an attempt to mimic a "Cloverfield"s style I think. The main actress was an annoying overacting bitch. Drammamine eh? Take 12 and you'll trip out like a mutherfucker!! lol.. Not...
  9. Poll: SketchBook: Markers are cool. Really like those gesture...

    Markers are cool. Really like those gesture studies too.
  10. Replies
    38
    Views
    2,838

    wtf.. I'm so jealouse of people with visually...

    wtf.. I'm so jealouse of people with visually creative dreams. Aside from dreams on patches 80% of my dreams are of me getting killed/dying. The other 20% I'm in a random public place, like a bus or...
  11. Replies
    38
    Views
    2,838

    I wish I had creative dreams.. But let me explain...

    I wish I had creative dreams.. But let me explain a dream I had on the patch:

    1. I wake up in my dream, in my bed. It's pitch dark and a feel arms and bodies slamming against mine. All the sudden...
  12. Replies
    33
    Views
    3,399

    I agree with this statement very much. It's what...

    I agree with this statement very much. It's what makes society interesting.
  13. Replies
    33
    Views
    3,399

    I went to gay pride a few months ago with a...

    I went to gay pride a few months ago with a friend (i'm not). And I only got hit on by really big girls:(...
  14. Replies
    38
    Views
    2,838

    Kicking the Habit (cigarettes)

    I've only smoked for about 5 years, but about a pack every other day. (I'm completely dumbfounded on how I always find the cash for this habit:wtf:)

    Anyways does anybody have any tips on how to...
  15. Replies
    5
    Views
    664

    thanks guys, i'll go with a canoscan then heh.

    thanks guys, i'll go with a canoscan then heh.
  16. Replies
    5
    Views
    664

    Bump bump bump...Really need advice here, last...

    Bump bump bump...Really need advice here, last two scanners I've bought were fail. And I'm in no position to waste money again. Say my price cap is $60-70. Does a quality scanner exist at that price?
  17. Thread: pages and stuff

    by Nopig
    Replies
    85
    Views
    10,160

    SketchBook: Damn dude, your life drawings are just awsome....

    Damn dude, your life drawings are just awsome. All I can say.
  18. Thread: med's doodles

    by Nopig
    Replies
    90
    Views
    9,034

    SketchBook: Damn dude all these images just really inspired...

    Damn dude all these images just really inspired me to draw more. Your pencils are amazing. And the last digi has a lot of life to it. I think this is one of the coolest sketchbooks I've seen on this...
  19. Replies
    60
    Views
    6,211

    SketchBook: I love the wind walker avatar.

    I love the wind walker avatar.
  20. Replies
    3,122
    Views
    437,071

    SketchBook: I agree with doncam. I really like the dudes...

    I agree with doncam.

    I really like the dudes face in the middle of #1569 - the expression is great. Keep posting please, I enjoy viewing this sketchbook.:)
  21. Thread: Sako's Toys

    by Nopig
    Replies
    21
    Views
    3,323

    Art: I waaaaant that spray can!

    I waaaaant that spray can!
  22. Replies
    32
    Views
    2,615

    Found this, pretty interesting: How to Sell...

    Found this, pretty interesting:

    How to Sell Your Uterus, Eggs, Kidney, Liver, Spleen, Plasma, Sperm, Hair & Body for Easy Cash

    I laughed when I read "Leasing you Uterus"... I can just see a...
  23. Replies
    5
    Views
    664

    Scanners ! ! ! Heeelp

    What's a good cheap scanner? You know, just for uploading sketches and such..
  24. Replies
    32
    Views
    2,615

    Ummm, can you sell a kidney in the US? If...

    Ummm, can you sell a kidney in the US? If so...How much are they worth? Really like to know.
  25. Thread: hi u

    by Nopig
    Replies
    1,207
    Views
    88,890

    SketchBook: Latest pictures are really nice, have a loose...

    Latest pictures are really nice, have a loose feel to them. Especially like the kemli pic and the dude fishing on the rocks.
Results 1 to 25 of 125
Page 1 of 5 1 2 3 4
Register

Developed Actively by vBSocial.com
The Art Department
SpringOfSea's Sketchbook