Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum
 
View testimonialsView Artwork

Search:

Type: Posts; User: Warhead82; Keyword(s):

Page 1 of 30 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    I cant make it this round guys. Been busy...

    I cant make it this round guys.

    Been busy lately.
  2. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    Well for monday, i just ment, this monday cause...

    Well for monday, i just ment, this monday cause its a holiday for some. :)

    I can make most sundays :)
  3. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    Hehe, yeah i woulda done it today, but i forgot...

    Hehe, yeah i woulda done it today, but i forgot it was easter and shit is happening :P

    Man, rjohn, can you do monday, like this monday in the morning/during the day... at blendz.
  4. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    MAn, w.e, screw it for this sunday then......

    MAn, w.e, screw it for this sunday then... Next... or maybe even this monday instead?
  5. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    so anyone going or not? If so what time... Oh...

    so anyone going or not? If so what time... Oh yeah, and if anyone wants to go to basic enquiry with me tommorow (sunday) im going there first
  6. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    Sunday, at blendz i mean, not calouns?

    Sunday, at blendz i mean, not calouns?
  7. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    Im down for sunday, anyone wanna go there this...

    Im down for sunday, anyone wanna go there this sunday?

    Im pretty sure i can do that, because so far im going down there sunday. Unless everything is closed?
  8. Poll: forums.

    forums.
  9. Replies
    15
    Views
    2,341

    Art: i love your work so much too, the first piece is...

    i love your work so much too, the first piece is outstanding! What did you do for this, mix traditional and digital media togehter?
  10. and punched...

    and punched...
  11. Replies
    3
    Views
    1,175

    Art: thats actually kinda cool, like how its sorta...

    thats actually kinda cool, like how its sorta realistic/abstract, not just abstract, cool stuff!
  12. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    Thanks guys, and Rjohn, im pretty sure i did...

    Thanks guys, and Rjohn, im pretty sure i did mention it to you guys, liek a month ago, but maybe you werent there, or maybe i didnt, i told someone anyhow... But yeah, the place is in coquitlam, and...
  13. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    Ok guys! I got friggin good news :) Remember that...

    Ok guys! I got friggin good news :) Remember that movie industry job i was telling you guys about. Well they called me back muauahaha and i got the job! Full time work. So i will have fuckin lots of...
  14. Replies
    1
    Views
    1,047

    Art: Oh yeah and this one... Rusted Cantine - ...

    Oh yeah and this one...

    Rusted Cantine -

    http://img25.exs.cx/img25/8278/rustedcantine6504wh.jpg
  15. Replies
    1
    Views
    1,047

    Art: More new photography

    These are all strictly photography pieces, some have photo enhancement, but thats it.

    Self Portrait 2 - Exciting colours

    http://img152.exs.cx/img152/8489/selfportrait27505dq.jpg

    No hope
    ...
  16. Replies
    26
    Views
    2,458

    i like the second sketch the best... better than...

    i like the second sketch the best... better than the colour.but the colours, looking good still.
  17. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    Whats up Frost, welcome back man :) Just to...

    Whats up Frost, welcome back man :)

    Just to let these seattle guys, know, how many regular people do we have that actually will show? Im down...:)

    What is it?

    Me
    Rjohn
    Chris
    Matt
  18. Replies
    51
    Views
    9,514

    Art: holy crap! this is stunning work, really great,...

    holy crap! this is stunning work, really great, bwaaahh! insane man. insane..

    "your not fukin human."
  19. Thread: Lil' Devil

    by Warhead82
    Replies
    52
    Views
    9,132

    Art: great work, to tell you the truth i kinda like...

    great work, to tell you the truth i kinda like the white background on this one, it makes the chick stand out alot more..
  20. Replies
    29
    Views
    5,395

    Art: "crys in a corner" These are fuckin the best...

    "crys in a corner"

    These are fuckin the best shit ive seen! Crazy work man!
  21. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    That would be rad, mike, totally down for that.

    That would be rad, mike, totally down for that.
  22. Replies
    142
    Views
    14,637

    Art: these are all really great, what type of camera...

    these are all really great, what type of camera you equiped with :) ?
  23. Art: cool stuff man - keep at it

    cool stuff man - keep at it
  24. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    yup :D

    yup :D
  25. Replies
    2,126
    Views
    144,595

    lol, yo spartan, once i get money lol, i would be...

    lol, yo spartan, once i get money lol, i would be down for that lifedrawing thing at vanarts too if its possible, how do you sign up?
Results 1 to 25 of 739
Page 1 of 30 1 2 3 4
  • 424,149 Artists
  • 3,599,276 Artist Posts
  • 32,941 Sketchbooks
  • 54 New Art Jobs
Art Workshop Discount Inside
Register

Developed Actively by vBSocial.com
The Art Department
SpringOfSea's Sketchbook