Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum

View testimonialsView Artwork

Search:

Type: Posts; User: One Down; Keyword(s):

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    786

    SketchBook: Bomchickawowwow

    So Im back in the art game.. and this time for good I hope!
    God d**n I forgot how lovable this site is :yum:

    Hoping to show great improvements in this sketchbook.
    ...
  2. Replies
    55
    Views
    10,232

    SketchBook: haha klockrent, good luck

    haha klockrent, good luck
  3. Replies
    23
    Views
    3,556

    Art: wow I really like it, there is nothing to crit

    wow I really like it, there is nothing to crit
  4. Replies
    10
    Views
    4,189

    Art: is it only me or does the head seem alittle to...

    is it only me or does the head seem alittle to 'cropped' in and big, other then that it looks great
  5. Replies
    7
    Views
    1,828

    well this character took a strange turn, desided...

    well this character took a strange turn, desided to transform it to a starcraft marine fan-art, gona be engineers unlocking his right glove and checking up on his wounded leg.
    ...
  6. Thread: work

    by One Down
    Replies
    156
    Views
    52,745

    Art: :xpld: your work and style is friggin...

    :xpld:

    your work and style is friggin breathtaking..
    Hipper for president! :bashful:
  7. Replies
    7
    Views
    1,828

    Desided that making simple colors like the gta...

    Desided that making simple colors like the gta concepts is no fun.
    kinda satisfied with the face so far, hope I can make similar quality on the fabrics also.
    ...
  8. Replies
    17
    Views
    2,420

    Art: really like the second one, show more

    really like the second one, show more
  9. Art: Holy shit awsome stuff, the second image blows...

    Holy shit awsome stuff,
    the second image blows me away...deffinetly amongs the best battle scenerios I seen.
    Half the images are :404: , got a gallery something?
  10. Replies
    9
    Views
    1,338

    cool.

    cool.
  11. Thread: Johnny

    by One Down
    Replies
    21
    Views
    1,726

    looks neet, keep it up

    looks neet, keep it up
  12. Thread: Soul Dancer

    by One Down
    Replies
    46
    Views
    8,599

    Art: omg Im blown away, awsome!!

    omg Im blown away, awsome!!
  13. Replies
    7
    Views
    1,828

    Starcraft Marine

    check last posts.
  14. Replies
    11
    Views
    1,250

    hard to follow but funny style, I like it

    hard to follow but funny style, I like it
  15. Art: focking ey! about time fist of the north star...

    focking ey! about time fist of the north star gets represented here.
    wow man awsome work, any chanse of Rao making entrance?
  16. tjo joe, tjusig dvärg den börjar arta sig.. ska...

    tjo joe, tjusig dvärg den börjar arta sig.. ska du ge den mer färger sen?

    helvete klockren sketchbook din gangster!
  17. Thread: Monkey king

    by One Down
    Replies
    12
    Views
    1,319

    RocknOat - great idea about the fur Voraz - thx...

    RocknOat - great idea about the fur
    Voraz - thx mate, gona make the feet better
    VashTheStampede - thx man, Im not sure about the crown might be over the top as u said

    a smal update...
  18. Thread: Shirani

    by One Down
    Replies
    14
    Views
    1,667

    Art: go to www.imageshack.us and upload it there.....

    go to www.imageshack.us and upload it there..
    then choose the 'Hotlink for forums (1)'
  19. Thread: Monkey king

    by One Down
    Replies
    12
    Views
    1,319

    second layout try on the monkeyking, this time im...

    second layout try on the monkeyking, this time im doing the sketch with wacom.
    I made the throne alittle higher up and adding 2 gorilla guards so there is no mistake on whos the king, gona be bamboo...
  20. Thread: Monkey king

    by One Down
    Replies
    12
    Views
    1,319

    thx for the crits! a panda gone rambo ...

    thx for the crits!
    a panda gone rambo

    http://img69.imageshack.us/img69/6518/pandamad4hc.jpg
  21. Thread: Monkey king

    by One Down
    Replies
    12
    Views
    1,319

    Monkey king

    sorry for the bad quality, need to get a scanner.

    The monkey king at his throne, bananas to smal?

    http://img194.imageshack.us/img194/4120/p10101370ze.jpg
  22. Replies
    11
    Views
    1,880

    Art: wonderfull, first creature is a damn nice design

    wonderfull, first creature is a damn nice design
  23. Replies
    48
    Views
    2,325

    I have this wierd dream that I master photoshopr...

    I have this wierd dream that I master photoshopr rendering, I discover some functions and make crazy stuff... always a disepointment when I wake up :/
  24. Replies
    199
    Views
    10,686

    this tv show takes up to much of ppls thoughts,...

    this tv show takes up to much of ppls thoughts, they should relly tone down the coincidences cuz it will all be a big dissepointment in the end.
  25. Replies
    4
    Views
    533

    Wow I did not know this, im screwed then.. thx...

    Wow I did not know this, im screwed then.. thx for the info tho
Results 1 to 25 of 242
Page 1 of 10 1 2 3 4
  • 424,149 Artists
  • 3,599,276 Artist Posts
  • 32,941 Sketchbooks
  • 54 New Art Jobs
Art Workshop Discount Inside
Register

Developed Actively by vBSocial.com
The Art Department
SpringOfSea's Sketchbook