Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum
Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Search:

Type: Posts; User: ardentsideburns; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.08 seconds.

  1. holy shit appylon i LOVE those colors & concept!...

    holy shit appylon i LOVE those colors & concept! great job
  2. second try, ditched the inhuman elements......

    second try, ditched the inhuman elements... really struggling to make her clothes interesting..
  3. thinking a bit about the design...hope the legs...

    thinking a bit about the design...hope the legs and horns aren't too hinuman? D:
  4. Replies
    71
    Views
    4,844

    hum... what kind of vessel? vessel as in...

    hum... what kind of vessel? vessel as in receptacle or as in ship ? i guess a ship since it's used for transportation.. but it could also mean something used to carry the soul? just to be sure before...
  5. Replies
    99
    Views
    6,410

    ok smolin that was damn useful :0 expecially the...

    ok smolin that was damn useful :0 expecially the nose bridge part.. it's something i never noticed! i'll pay more attention to the upper part of noses from now on. Thanks for the advice man!!
  6. Replies
    99
    Views
    6,410

    since i can't post two chow entries at a time...

    since i can't post two chow entries at a time i'll post it here. i can't still seem to nail down this realistic style.. still gotta lot to learn >,<
    1767877
  7. Poll: here's mine, he's a thief who got caught and got...

    here's mine, he's a thief who got caught and got his arms cut off,that didn't stop him from stealing though! he started training rats to go and steal from rich peoples mausoleums now.
    i'll post the...
  8. Replies
    99
    Views
    6,410

    i have a question .. i remember one of my first...

    i have a question .. i remember one of my first chows , the royal family, and one of the guys who posted uploaded two characters instead of one. since he was in the finals poll and all i take it's...
  9. Replies
    99
    Views
    6,410

    thanks lilybet! i tried to make them more cute...

    thanks lilybet! i tried to make them more cute than creepy since i didn't want to freak out my coworker that is afraid of them XD

    thanks to you too smolin and jakeb, i'm really looking forward to...
  10. Replies
    99
    Views
    6,410

    update..! really close to finishing this ...

    update..! really close to finishing this

    1766495
  11. Replies
    99
    Views
    6,410

    is there any way to solve this problem with not...

    is there any way to solve this problem with not being able to see new posts or i should just give up posting on this particular thread ? >_>
  12. Poll: whoa.. is the site ok again? i couldn't access...

    whoa.. is the site ok again? i couldn't access for days.. hope i'm still in time D:

    17616391761638
    17616411761642


    1761640
  13. Replies
    59
    Views
    5,648

    gee, so many dead dudes. I choose life !

    gee, so many dead dudes. I choose life !
  14. Replies
    73
    Views
    4,954

    i'm pretty much done with this... i wonder if the...

    i'm pretty much done with this... i wonder if the situation is clear enough!

    1760720

    also some doubts.. i feel like my picture isn't "descriptive" enough- this is a character design concept...
  15. Replies
    73
    Views
    4,954

    uuuuuuhhhhhhh.... i dunno? not really convinced...

    uuuuuuhhhhhhh.... i dunno? not really convinced by the shot, maybe i should do it the other way around..?



    1758504
  16. Replies
    73
    Views
    4,954

    thought that maybe it was the pose and the...

    thought that maybe it was the pose and the setting that didn't scream secret agent sidekick enough....

    1757768

    but i dunno after this try i think it's really the design that is not working.
    i...
  17. Replies
    73
    Views
    4,954

    hmm this one will be complicated..but i was...

    hmm this one will be complicated..but i was honestly waiting for a(relatively) down to earth concept after so many fantasy ones X3
    i wonder if i managed to communicate the idea he's too careless? ...
  18. Poll: here's my entry! 1754989175499017549911754988

    here's my entry!

    1754989175499017549911754988
  19. Replies
    145
    Views
    8,423

    update.. 1754434

    update..

    1754434
  20. Replies
    145
    Views
    8,423

    also thujon and dayle, i'm pretty sure ninja...

    also thujon and dayle, i'm pretty sure ninja adi's character is not supposed to be connected to a lion, i really think it's a hippo, that would explain the lion head since they're incredibly...
  21. Replies
    145
    Views
    8,423

    1753281 so late this week! i'm going for a...

    1753281

    so late this week!
    i'm going for a sheep girl/shepherd for the leader of the pack theme, though i didn't really decided the species of the sheep yet.
    i want to try and give it a george...
  22. Poll: here's my entry ! 175043117504321750433

    here's my entry !

    175043117504321750433
  23. Poll: damn the focus challenge idea is quite rad...

    damn the focus challenge idea is quite rad honestly. Good thinking man !
  24. Replies
    166
    Views
    11,819

    trying a mix of shaye saint jhon and fran fine...

    trying a mix of shaye saint jhon and fran fine from hell... i hope it's alright conceptually? XD

    1742230
  25. Poll: 1739351173935217393531739350 HRRG can't work...

    1739351173935217393531739350


    HRRG can't work on this anymore so i'm submitting it..feels like another miss conceptually wise, i'll do better next time!
Results 1 to 25 of 49
Page 1 of 2 1 2