Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum
Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Search:

Type: Posts; User: SaintLConcept; Keyword(s):

Page 1 of 14 1 2 3 4

Search: Search took 0.21 seconds.

  1. Replies
    10
    Views
    1,018

    @hexokinase, aahh , wow ur explanation really...

    @hexokinase, aahh , wow ur explanation really make me understand things thanks, my bad habit is jut putting stuffs in and compose it, really need to start thinking of putting place in 3d space... ok2...
  2. Replies
    10
    Views
    1,018

    wow guys, im totally happy with the critiques im...

    wow guys, im totally happy with the critiques im getting :D this has been really helpful guys thanks alot!! work has not been friendly tho hahahahaha, i didnt actually plan anything for this painting...
  3. Replies
    10
    Views
    1,018

    Ifrit - personal work needs critique :)

    hi guys, here is my latest illustration. critiques are mostly welcome thanks :)
  4. Replies
    0
    Views
    800

    Art: GLS portfolio review - Lie Setiawan

    hi, my name is lie setiawan from indonesia. I am a 2d artist currently working for boomzap as a fulltime artist.
    my goals for the future is to become a professional illustrator and concept artist...
  5. Replies
    24
    Views
    4,150

    feels like forever since my last visit here :(...

    feels like forever since my last visit here :(
    tryin some sketches...not sure that i nailed it yet will explore more...but i hardly finish any personal work lately T.T
  6. Replies
    6
    Views
    818

    thanks alot stareater, i'll try some options...

    thanks alot stareater, i'll try some options maybe ditching him, maybe not i'll just see which is better :)
  7. Replies
    6
    Views
    818

    ok, wip update ,so i've changed couple of stuffs,...

    ok, wip update ,so i've changed couple of stuffs, i'm liking it more now. crits are most welcome :)
  8. Replies
    6
    Views
    818

    @star eater, wow, thx alot. thats a really good...

    @star eater, wow, thx alot. thats a really good crit, so i did a quick fix . what do you think guys
  9. Replies
    6
    Views
    818

    Back home

    Hi, guys ...been a while since i posted anything here, thx to CA i got my fulltime job. now i want to push myself further by producing even more work.
    But i'm still learning to improve my speed so...
  10. Replies
    156
    Views
    32,160

    Nice one guys, as for me... well i kinda fail,...

    Nice one guys, as for me... well i kinda fail, just dont have enough time to make the changes look 'right', sooo, here is my final not gonna be posting this tho. XD
  11. Replies
    156
    Views
    32,160

    i guess its just me ...i'm finding this to be a...

    i guess its just me ...i'm finding this to be a tricky topic, more modern design and he looked like a punk kid, more into samurai style, and i lost the parkour thingie...anyways, i end up drawing...
  12. Replies
    43
    Views
    10,010

    Poll: Awesome topic!! :)

    Awesome topic!! :)
  13. Replies
    143
    Views
    20,705

    done. Epic round, Awesome entries!

    done. Epic round, Awesome entries!
  14. Replies
    143
    Views
    20,705

    update, working slowly :)

    update, working slowly :)
  15. Replies
    143
    Views
    20,705

    really an awesome topic, i think this round is...

    really an awesome topic, i think this round is gonna be another epic one XD, here is my take on the dryad, just a sketch
  16. update

    update
  17. Replies
    15
    Views
    6,630

    Art: @Icedearth15876, thx XD glad you like it...

    @Icedearth15876, thx XD glad you like it
    @JLPastecchi, thx for stoping by :)
    @Devilfruit, lol its a rabbit actually ;)

    some more updates,

    personal works
    ...
  18. Replies
    61
    Views
    12,557

    Poll: most powerful image would be mr.gadbury's and...

    most powerful image would be mr.gadbury's and artfix's i just felt the chill. at least for me :)
  19. Replies
    15
    Views
    6,630

    Art: got some new ones done

    got some new ones done
  20. bump update!!

    bump update!!
  21. Replies
    59
    Views
    13,792

    Poll: well, didnt finish in time but here it is

    well, didnt finish in time but here it is
  22. Replies
    287
    Views
    38,380

    wow, great stuffs from everyone, i really like...

    wow, great stuffs from everyone, i really like GEB's and smolin's, update on mine, still hoping to finish this but just got another job, so maybe not...we'll see
  23. Replies
    135
    Views
    45,026

    blergghh, disgusting, i love painting, i love...

    blergghh, disgusting, i love painting, i love drawing, i basically just love creating something nice out of my own head, really dont get why people do this...
  24. Replies
    287
    Views
    38,380

    doing the character sheet...not sure i can finish...

    doing the character sheet...not sure i can finish to final but maybe i'll ditch the illustration and just color a simple pose instead.
    was going to give him the bear head thing as his hood, but it...
  25. Replies
    287
    Views
    38,380

    i was gonna take lizards, or rhinos, butttttt i...

    i was gonna take lizards, or rhinos, butttttt i cant take my head of bears. so here we have ...bears
Results 1 to 25 of 330
Page 1 of 14 1 2 3 4