Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum

Join 500,000+ Artists

Its' free and it takes less than 10 seconds!

Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Search:

Type: Posts; User: se7en_; Keyword(s):

Page 1 of 40 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Poll: I would REALLY like to see online classes at a...

    I would REALLY like to see online classes at a much better price than competitors. I took a Don Segmiller class at CG and it was great but how often can I shell out $500 each time I want to...
  2. I can't afford a wacom on my own so this is truly...

    I can't afford a wacom on my own so this is truly epic ; ) Smart-assery aside, sign me up. I have been on CA for like 5 years or something and always miss the TDome + LMS. They are shifty little...
  3. Replies
    35
    Views
    5,725

    Art: Haha - If the two pieces of art touched by...

    Haha - If the two pieces of art touched by accident would the "real" art feel raped by the lack of skill that created said digital art? It is clearly a violation of the real art's personal space and...
  4. Replies
    22
    Views
    5,503

    Art: I agree with TASmith - this has an almost 3D look...

    I agree with TASmith - this has an almost 3D look with the foreshortening on the legs and the way it's painted really adds extra punch to the original photo ref. Awesome job KX, this is one of you...
  5. Art: guggemmaneuver, bradyscott, kelly_x, donalfall -...

    guggemmaneuver, bradyscott, kelly_x, donalfall - thx yo, I'm glad you people like it! haha, I said "you people"
  6. Art: thx dudez! It was a ton of work, but really...

    thx dudez! It was a ton of work, but really exciting to see it all come together.
  7. Art: ../ + Se7en _ Circus Freaks Show Artwork _ Large DL + /..

    Hey whats up CA. Finally getting a few minutes to chill after the opening of my show at the io gallery. It is a group show with a couple really amazing low brow artists like Leslie Ditto and Joshua...
  8. Art: good damn this stuff is good! I can't wait to...

    good damn this stuff is good! I can't wait to chainsaw someone on Avalanche! I see sooooo many wasted nights coming this winter : )
  9. Art: Dave I love these oil sketches. They all have a...

    Dave I love these oil sketches. They all have a lot of energy and attitude.
  10. Replies
    16
    Views
    3,375

    Art: Hey what's up Sid? I am getting this sense that I...

    Hey what's up Sid? I am getting this sense that I have seen them before somewhere ; ) I can't wait for the show, it's going to be great. I still have a ton to do... I am a little jealous.

    I love...
  11. Art: Amazing work... all of it handled very nicely.

    Amazing work... all of it handled very nicely.
  12. Replies
    14
    Views
    2,097

    Art: strych9ine - Cody!! whats up dude? thanks man....

    strych9ine - Cody!! whats up dude? thanks man.
    kelly x - just chill okay... I going to fix it fucker. And another thing. You already know everything I know ; )
    BANDD - thanks! I'm a huge fan of...
  13. Art: bad ass work man

    bad ass work man
  14. Replies
    14
    Views
    2,097

    Art: defcombeta - thanks very much. I am trying to...

    defcombeta - thanks very much. I am trying to become more subtle in the symbolism because I want to leave room for viewer interpretation. The visuals in your mind from a book are usually better than...
  15. Replies
    6
    Views
    4,213

    Art: great work! The image could use diversity in...

    great work! The image could use diversity in color, saturation, and value to help it feel more alive. Everything is rendered to the same level of detail wether its close to the viewer or far away and...
  16. Replies
    8
    Views
    2,170

    Art: Great energy - this could be amazing if you...

    Great energy - this could be amazing if you pushed it further!
  17. Replies
    75
    Views
    26,836

    Art: Amazing entries!! I love all of the concepts but...

    Amazing entries!! I love all of the concepts but the only one that is really polished IMO is bluefooted's piece. The rest just need some more fit and finish. Excellent work on all of these.
  18. Thread: Emperors Hand

    by se7en_
    Replies
    1
    Views
    962

    Art: No replies yet so I start it up : ) Overall good...

    No replies yet so I start it up : ) Overall good design. The stance and perspective are strong. Mainly I think it needs to be adjusted in the saturation. You are painting with very bright colors...
  19. Actually, this is Kellyx's personal work and she...

    Actually, this is Kellyx's personal work and she can do whatever she wants. If looking at hot women bothers you, just don't look at her threads and certainly don't get pissy about it.
  20. Haha, try not to call attention to your, um,...

    Haha, try not to call attention to your, um, sexual preference on here. Kelly's girls rock. Why would we want to look at some buff guy!? Do you want him shaved and covered in crisco.... what gives? :...
  21. Replies
    33
    Views
    4,450

    SketchBook: kelly x, brentos8, Coinpurse, DARAF,...

    kelly x, brentos8, Coinpurse, DARAF, jedininjaman, Smeg Head and AA-ron - thanks for stopping by and the words of encouragement. Much appreciated.

    For anyone who's interested, I just finished up...
  22. Replies
    14
    Views
    2,097

    Art: ../ + Savior_of_the_Broken + /..

    Just about wrapped this painting up. It's 16x20" at 300dpi and will be printed out large format and framed for my upcoming show Circus Freaks - I may print up a low number of giclee prints to go...
  23. Thread: my work

    by se7en_
    Replies
    9
    Views
    1,801

    Art: Awesome stuff... especially digging the 1st piece.

    Awesome stuff... especially digging the 1st piece.
  24. Replies
    17
    Views
    2,600

    Art: akildee/asatira - Thanks! rlederer - Thanks...

    akildee/asatira - Thanks!

    rlederer - Thanks for the input, I know it's a little off on proportion but I spent waaay too much time on it already : )

    --
    Here's the image in the ad for...
  25. Replies
    491
    Views
    94,851

    SketchBook: Yeah wtf TP! Where the hell are you these days?...

    Yeah wtf TP! Where the hell are you these days? *punch to the uterus* haha
Results 1 to 25 of 997
Page 1 of 40 1 2 3 4
  • 424,149 Artists
  • 3,599,276 Artist Posts
  • 32,941 Sketchbooks
  • 54 New Art Jobs
Art Workshop Discount Inside
Register

Developed Actively by vBSocial.com
The Art Department
SpringOfSea's Sketchbook