Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum
Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Search:

Type: Posts; User: artjunkie; Keyword(s):

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    160
    Views
    17,643

    SketchBook: awesome sketches darkside... love the energy and...

    awesome sketches darkside... love the energy and line quality you got going on there... inspirational stuff man. makes me want to draw more - which is what good inspiration does, right?! :) can't...
  2. Thread: == VoiD ==

    by artjunkie
    Replies
    484
    Views
    30,201

    SketchBook: Very strong style and designs! Love the cyberpunk...

    Very strong style and designs! Love the cyberpunk feel of many of your characters... great stuff! I'd only suggest to watch some of your proportions (especially on some heads / faces... and length of...
  3. Replies
    47
    Views
    5,760

    SketchBook: I appreciate all the helpful comments folks......

    I appreciate all the helpful comments folks... I'll be updating again soon!
  4. SketchBook: Wonderful art here lewistons! Very...

    Wonderful art here lewistons! Very inspirational... great to see you working in different styles. Thanks for sharing... can't wait to see what's next. Cheers!
  5. Replies
    47
    Views
    5,760

    SketchBook: Thanks danlambert - well, it took a bit longer...

    Thanks danlambert - well, it took a bit longer than just drawing the thing since I was working with my buddy at work to refine the design. I gave him some rough sketches when I was brainstorming, we...
  6. Replies
    47
    Views
    5,760

    SketchBook: alien ambassador

    did this for a buddy at work - he wanted an alien type of creature to model for his personal portfolio... so I was only too happy to draw more creatures, LOL.
  7. SketchBook: Dude, I think you're on the right track to...

    Dude, I think you're on the right track to becoming a fantastic artist. You're young and obviously tenatious about learning, exploring, experimenting, practising... I wish I had that drive and sense...
  8. Replies
    47
    Views
    5,760

    SketchBook: Thanks everyone for the positive and helpful...

    Thanks everyone for the positive and helpful comments. I'll be uploading some more sketches very soon! Cheers!
  9. Replies
    213
    Views
    24,974

    SketchBook: Great collection of work here Armetage! Lovely...

    Great collection of work here Armetage! Lovely color theory, great range of value and a wonderful variety of subject matter, design and mood. I'll keep an eye on your stuff! Thanks for sharing......
  10. Replies
    47
    Views
    5,760

    SketchBook: Thanks for the kind words Treefrog... the more...

    Thanks for the kind words Treefrog... the more detailed monster drawings usually take a couple hours (some even 3 or 4). Most of my sketches I do in one sitting which is anywhere from 5 minutes to a...
  11. Replies
    47
    Views
    5,760

    SketchBook: Thx szaionz... yeah, I HATE centipedes and shit...

    Thx szaionz... yeah, I HATE centipedes and shit like that also which is probably what inspired me to draw that. I like it when some of my drawings disturb me - evokes some kind of reaction... then...
  12. Replies
    584
    Views
    54,822

    SketchBook: Very nice drawings Braintree... especially the...

    Very nice drawings Braintree... especially the figures. It's obvious you do alot of life drawing and it shows in your work - that kind of study always make drawing better ;) I'd love to see you apply...
  13. Replies
    47
    Views
    5,760

    SketchBook: Blitz - thanks for the kind comments. Most of...

    Blitz - thanks for the kind comments. Most of these sketches are done on standard 8.5 x 11 inch 'letter' size paper (acid free, of course)... because that's what I have handy laying around my...
  14. Replies
    47
    Views
    5,760

    SketchBook: Will_S. - yes these are all out of my twisted...

    Will_S. - yes these are all out of my twisted mind without reference. Now, I love collecting reference to study (internet, books, nature DVDs... whatever) and try to absorb as much as my puny brain...
  15. Replies
    47
    Views
    5,760

    SketchBook: Artjunkie's Sketchbook

    random drawings and idea explorations...
  16. Replies
    1,814
    Views
    669,307

    aquatic monster thingy

    Here's a random doodle from my sketchbook that evolved into this thing... I love 'finding' designs from chaotic scribbles!
    ...
  17. Art: Oh yeah... these rock... but, I'm a big 'Jung'...

    Oh yeah... these rock... but, I'm a big 'Jung' fan anyhow, LOL.

    Thanks for inspiring and sharing those game concepts with us.

    Cheers!
  18. Replies
    12
    Views
    2,042

    Art: artjunkie's fix... um, of ART!

    here's some of my recent attempts at painting.

    http://photos1.blogger.com/blogger/7696/1951/1600/interior-%26-solider-WIP4.0.jpg
    ...
  19. Art: OMG... I'm a fan now. Oh yeah... OMG...

    OMG...

    I'm a fan now. Oh yeah...

    OMG...
  20. Ooooh, characters & creatures... sounds like FUN!...

    Ooooh, characters & creatures... sounds like FUN!

    Email sent!
  21. I just found out about this thing and damn, I'm...

    I just found out about this thing and damn, I'm too late for the creatures! <shakes fist angrily at sky> I'll post for next round for sure!

    Great idea, this ConceptartCohesion thing. Yet another...
  22. Done and done... sounds like fun work. Hope to...

    Done and done... sounds like fun work. Hope to hear back soon!

    Cheers.
  23. Replies
    2
    Views
    1,376

    I can only dream... but, I've applied anyhow. Too...

    I can only dream... but, I've applied anyhow. Too good an opportunity not to TRY at least.
  24. Replies
    93
    Views
    16,579

    Art: Wow... your work is a constant source of...

    Wow... your work is a constant source of inspiration. Love that loose feel and you have an amazing sense of light. Let us know how things are down in Dallas! Good luck, I'm sure you'll continue to...
Results 1 to 24 of 24