Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum

Join 500,000+ Artists

Its' free and it takes less than 10 seconds!

Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Search:

Type: Posts; User: smrrfette; Keyword(s):

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. SketchBook: My goodness, Kostas :D such cool stuff! I...

    My goodness, Kostas :D such cool stuff! I actually logged in here to say hi and boom!! Even more epic work!

    I wish you'd flog the internet with all of these tasty pieces ^ ^

    Again, thank you...
  2. SketchBook: YES! Fantastic improvement since I last popped...

    YES! Fantastic improvement since I last popped by! I mean just look at those hand studies and that self-portrait!!
    Dude, keep it uuuuuuuuuuuuuup :^^: I can't express how much it's paying off but...
  3. Replies
    105
    Views
    3,971

    SketchBook: Your figures are really kicking buttocks and...

    Your figures are really kicking buttocks and daaaaaaaaaaaaamn -- those heads :^^: OH AND THAT RABBIT-DUDE!
    Effing killing it man! :D soooooo can't wait for more, keep blasting them out - it's sure...
  4. Replies
    86
    Views
    3,292

    SketchBook: ... fucking uni :/ i h8 u

    ] M.Calza - you may certainly call me Steph :^^: haha thanks and yes! I agree I must focus on the underlying structure of the head a buttload more! :)
    ] towy - haha thanks you dude! I'll never stop...
  5. Replies
    384
    Views
    26,681

    SketchBook: All dat Mass Effect arts ;) I dig your skb...

    All dat Mass Effect arts ;)
    I dig your skb dude! Keep artin' :D
  6. Replies
    1,198
    Views
    145,880

    SketchBook: Sickest concepts! Just loooove your skb dude! :^^:

    Sickest concepts! Just loooove your skb dude! :^^:
  7. Replies
    19
    Views
    647

    SketchBook: Oh goodness ~ thank you for being such an...

    Oh goodness ~ thank you for being such an inspiration! :^^:
    Loving your skb and your style kicks ass!
  8. Replies
    107
    Views
    6,210

    SketchBook: Whoaaa dude! Talk about hard work! :^^: That...

    Whoaaa dude! Talk about hard work! :^^:
    That 50min study looked fine! It seems the way you view your work will get you to improve buttloads in the short-term and long-term!! All it takes is the...
  9. Replies
    60
    Views
    5,096

    SketchBook: Wow ~ solid improvement going on here! :D

    Wow ~ solid improvement going on here! :D
  10. Replies
    5
    Views
    868

    SketchBook: Heya Jack! A nice start to your sketchbook -- I...

    Heya Jack! A nice start to your sketchbook -- I don't know if you wanted any useful resources... but I'ma link them to you anyways!
    ...
  11. Replies
    61
    Views
    5,940

    SketchBook: Really cool work in here! Keep them coming dood :)

    Really cool work in here! Keep them coming dood :)
  12. Replies
    86
    Views
    3,292

    SketchBook: [ skb - I can sleep at least a bit better knowing...

    [ skb - I can sleep at least a bit better knowing I've targeted my maaaaain weaknesses that I can work on tomorrow before I have to leave at 10AM to appointments & gatherings.

    *ref'd hands from...
  13. Replies
    86
    Views
    3,292

    SketchBook: Nothing but a buttload of inspa

    Listening to podcasts, finding new artists and exploring makes smrrfette go something... something... get inspired?!
    don' t mind if I do!

    refless doodles and some ref'd hands from life
    ...
  14. Replies
    86
    Views
    3,292

    SketchBook: Sooo busy and it's not even uni yet... oh yeah? Well...

    ] M.Calza - haha la thank you :) ooh I found Loomis is pretty hard for me to understand/apply - but I haven't given up on him! Yap, Bridgman is pretty suave :^^:
    ] Morningtea - yay thanks a butt...
  15. Thread: HH Scribbles

    by smrrfette
    Replies
    87
    Views
    3,898

    SketchBook: Heya dude! Just browsing through your skb and...

    Heya dude!

    Just browsing through your skb and noticing the great amount of potential you have! No matter how rough the seas will become - always keep your head above water and never sink under...
  16. Replies
    86
    Views
    3,292

    SketchBook: gah! It's almost time for uni and I'm already really busy!

    ] kevin_ - it sure is! I hope to be the best I can and therefore I'll never stop posting! :D thanks for the motivation & for dropping by! :^^:
    ] V3T - thank you! Means a lot :) and no matter how...
  17. Replies
    405
    Views
    30,375

    SketchBook: You, anjyil are such an inspiration to meeeee!!...

    You, anjyil are such an inspiration to meeeee!! :D
    Such an incredible amount of improvement since page 1, it's truly awe-inspiring to be apart of!
    Oh and my goodness.. thank you for the nightmares...
  18. Replies
    25
    Views
    1,485

    SketchBook: My goodness I'm absolutely digging that fem...

    My goodness I'm absolutely digging that fem portrait you posted at the start!! Really bloody alluring :D haha also your watercolour & oil paintings are absolutely fantastic! You're definitely on a...
  19. Replies
    194
    Views
    22,784

    SketchBook: Goodness me I am in love with your skb!!...

    Goodness me I am in love with your skb!! Fantastic work! :D
    sooooooooo looking forward to more!
  20. Replies
    585
    Views
    59,216

    SketchBook: Haha! Such cool style! especially digging the...

    Haha! Such cool style!
    especially digging the dude from Brink and the TF2 fem-Heavy and no-ski Spy (now I miss tf2 haha! :()
    Love to see more :)
  21. SketchBook: Beautiful studies, beautiful line work, beautiful...

    Beautiful studies, beautiful line work, beautiful portraits... just, yeah - wow! :^^:
    Big inspiration with the 10,000 hour dedication :)!
    Eager to see more from you!
  22. Replies
    105
    Views
    3,971

    SketchBook: You are kicking an enormous amount of ass!! I...

    You are kicking an enormous amount of ass!! I mean ddaaaaaamnn check out those portrait sketches-!
    3rd page in a month... you've got more than what it takes :D

    Keep it rolling!
  23. SketchBook: Yay for more art!! Oooh these colour studies/1hr...

    Yay for more art!!
    Oooh these colour studies/1hr speedpaints are really kicking butt! + the fact that they're from Avatar stills = even more kickass :D

    Keep it up, keep it up! :^^:
  24. Replies
    86
    Views
    3,292

    SketchBook: I think I'm gonna need an ergonomic desk...

    ] Jwatkins - hello again! :) haha it's such a good movie! Ooh thanks you and again for the helpful feedback! I'll definitely be taking it on-board! :^^:
    ] Girlwiththehat - :o ohmygosh thanks a...
  25. Replies
    82
    Views
    5,244

    SketchBook: My goodness your sketches are fantastic!! :^^:...

    My goodness your sketches are fantastic!! :^^:
    And those fabric studies are soooooo wonderful and helpful ~
    Keep up the great work-!

    P.s. I love the name of your skb, it's too true.
Results 1 to 25 of 109
Page 1 of 5 1 2 3 4
  • 424,149 Artists
  • 3,599,276 Artist Posts
  • 32,941 Sketchbooks
  • 54 New Art Jobs
Art Workshop Discount Inside
Register

Developed Actively by vBSocial.com
The Art Department
SpringOfSea's Sketchbook