Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum
 
View testimonialsView Artwork

Search:

Type: Posts; User: SalOnimaruRem; Keyword(s):

Page 1 of 38 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Sticky: NOT A PORTRAIT OF ME, but I decided to draw a...

    NOT A PORTRAIT OF ME,
    but I decided to draw a portrait of someone I can't get out of my head and I'm afraid to get close to.

    I haven't drawn in years, my skills are rusty and I still haven't...
  2. Replies
    1,146
    Views
    68,539

    So...um, I am having a tough time affording to...

    So...um, I am having a tough time affording to pay of the amount due for this art school, and each day, something gets in the way of me getting approved for a loan.
    The excitement of going to an art...
  3. Replies
    9
    Views
    3,062

    Art: :O Is that girl in the picture single? ;P I...

    :O Is that girl in the picture single? ;P
    I really like this a lot...
  4. Replies
    34
    Views
    2,984

    well, I completely failed this game -.- I had no...

    well, I completely failed this game -.-
    I had no idea what I was doing until I got to complementary
  5. Replies
    182
    Views
    13,315

    holy monkey ball cancer....damn, Best of luck...

    holy monkey ball cancer....damn,
    Best of luck duude !!!
  6. Replies
    63
    Views
    18,681

    Art: wow nice :D one thing i giggled at is the...

    wow nice :D

    one thing i giggled at is the fourth guy pants so low, i wonder how he runs hehe :P
  7. Replies
    1,502
    Views
    174,150

    Sticky: Well i've decided to just use my real name with...

    Well i've decided to just use my real name with the name i like
    SalOnimaruRem

    Please and Thank you :)
  8. yeah am feeling what Smurf said. First time i...

    yeah am feeling what Smurf said.
    First time i came in here to check this out, it looks like a photo with filter on it

    If its not, i would like to see some work in progress!!
  9. Replies
    56
    Views
    4,103

    1. Draw more (haven't done any lately) 2. Paint...

    1. Draw more (haven't done any lately)
    2. Paint more (since i learned how to paint better)
    3. Gym (have been and still gonna try to continue if possible)
    4. Write more
    5. Read...no guarantee...
  10. SWEEET MOTHER OF ART!!! :xpld:

    SWEEET MOTHER OF ART!!! :xpld:
  11. Replies
    68
    Views
    4,995

    Cambodian is my first language English as my...

    Cambodian is my first language
    English as my secondary and main one i speak

    I dont speak my language since i am bad at it...so bad at it i dont even care anymore to
    learn to speak it well. ...
  12. Replies
    80
    Views
    28,299

    Art: I love this!! reminds me of my younger days when...

    I love this!! reminds me of my younger days when I was catching insects, torturing them, let them fight each other, and eat other insects :)
  13. Replies
    1,146
    Views
    68,539

    Speaking of depression, I woke up feeling it...

    Speaking of depression, I woke up feeling it today :(
    I felt like selling my soul, and I just went fuck history class, and fuck everything! :|
    I don't know. Today is crap day :skull:
  14. Replies
    49
    Views
    3,446

    Anime, Beer, Hennessy, Games, Computer,...

    Anime, Beer, Hennessy, Games, Computer, Korea...and lots more!!! :anime:
  15. my name short from Onimaru and Rem is my last...

    my name short from Onimaru and Rem is my last name,
    and usually i just let people call me Oni for the short version of it
    or Remi-depends which name you feel comfortable calling me with
  16. Replies
    1,146
    Views
    68,539

    LOL!! I didn't mean to say it is not a real...

    LOL!! I didn't mean to say it is not a real word!!
    What I meant was that it's a word that I would add to my list of vocab to use,
    which is in my head and it's imaginary because I imagine it or in...
  17. Replies
    1,146
    Views
    68,539

    Purient Panda...such a nice ring to it especially...

    Purient Panda...such a nice ring to it especially the word prurient *adds word to imaginary vocab list*
    Yeah I have this bloody lust in me, and yes my head is not holy,
    yet it is not so loose that...
  18. Replies
    13
    Views
    1,437

    Age: 24 Gender: male Name your favorite...

    Age: 24

    Gender: male

    Name your favorite characters in entertainment (comic book/book/movie/TV show/video game/etc) from most loved to least:
    1. Calvin and Hobbes
    2. none
    3. none
    ...and so...
  19. Replies
    1,146
    Views
    68,539

    I drink to have fun and chill with friends :)...

    I drink to have fun and chill with friends :)
    Trying to get with girls drunk is not my style at all
    I am more for having a fun-drunk time! :drinkup: :anime:
  20. Replies
    1,146
    Views
    68,539

    so, if I am reading that correctly it's......

    so, if I am reading that correctly it's...
    1.Friend zone
    2.Alcohol
    3.????
    4.Relationship

    hmm...makes...a lot...of sense... lol
  21. Replies
    1,146
    Views
    68,539

    hahah Well, i do not like hookers/prostitute one...

    hahah Well, i do not like hookers/prostitute one bit....so if i was in the era of Jack the Ripper...well...i be honest...there would be 2 of them.... :P
  22. Replies
    1,146
    Views
    68,539

    lol sorry didn't mean to say that they are an...

    lol sorry didn't mean to say that they are an 'item', i just have a 'cold' habit of thinking ><
    i was raised to have a cold heart so i may come out harsh with words...a lot.
    Well, i wouldn't care...
  23. Replies
    1,146
    Views
    68,539

    I am not more desperate than starving ;P This...

    I am not more desperate than starving ;P

    This is the first girl i like in this whole 2011 year to actually make me wanna ask her out and if that doesnt happen, i am not bum out that she can't be...
  24. Replies
    163
    Views
    17,249

    Poll: hmm there is doing it right with smoking ?!?! ...

    hmm there is doing it right with smoking ?!?!
    isn't taking it and smoking it, inhaling it, and exhaling it not enough?

    am i missing something? do i do hands stands while puffing on it?
    Bang my...
  25. Replies
    163
    Views
    17,249

    Poll: i just wanna say, in many years, i've finally...

    i just wanna say, in many years, i've finally tried it, and nothing happen -.-
    tasted bitterness and the smell of weed is all i get! no high at all....disappointed -.-
    It got me thinking when all...
Results 1 to 25 of 934
Page 1 of 38 1 2 3 4
  • 424,149 Artists
  • 3,599,276 Artist Posts
  • 32,941 Sketchbooks
  • 54 New Art Jobs
Art Workshop Discount Inside
Register

Developed Actively by vBSocial.com
The Art Department
SpringOfSea's Sketchbook