Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum

Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Search:

Type: Posts; User: falkyn; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: oh wait! theres more! 1950134

    oh wait! theres more! 1950134
  2. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: heres some more! 19501321950133

    heres some more! 19501321950133
  3. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: the last picture by the way is an undone study,...

    the last picture by the way is an undone study, I'm just doing them daily for an hour or two so each day i only complete it to a degree
  4. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: heres a bit more of my work, I'm going to academy...

    heres a bit more of my work, I'm going to academy of the arts university so I'm going to practice more until I can freelance. All of your suggestions help tremendously so please feel free to leave a...
  5. Sticky: 1933856 Heres my submission :)

    1933856
    Heres my submission :)
  6. Replies
    42
    Views
    11,419

    dudes, we are an army right here, art is...

    dudes, we are an army right here, art is everything to me now and its a wild ride, everything in life can be put on a paper or a screen for me nowadays i love it! a thousand thanks to all of you for...
  7. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: man its been like two years! i feel like a loser...

    man its been like two years! i feel like a loser for not have posting in so much time, however, i have been drawing, here's a drawing from about a year ago.
  8. Replies
    42
    Views
    11,419

    dont make a formula out of it is all i can say is...

    dont make a formula out of it is all i can say is helping me, just draw, what you want and what you can, and when you want to draw better, practice, figure out what's not there or could be improved...
  9. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: in art, noone sucks, only differs my style is...

    in art, noone sucks, only differs my style is different from yours but i bet theres some impressive things i could learn from you, im gonna check your sketchbook out now
  10. Replies
    42
    Views
    11,419

    hey everyone, its been a while and geuss what!?...

    hey everyone, its been a while and geuss what!? my dad is 100% behind me for concept art, i took an art class in temple and it taught me alot, thanks to a great teacher, and the use of charcoal,...
  11. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: i want to thanks everyone for all the support,...

    i want to thanks everyone for all the support, i'm back on this site and now i'm gonna post some studies, people please leave some tips and goals i should reach thanks alot everyone!
  12. Replies
    8
    Views
    3,441

    i simply work out all the shades and depths in...

    i simply work out all the shades and depths in grayscale and then i add an overlay of color in a new layer and then i add the finishing shades and lights.
  13. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: batman

    here's my first attempt at a fully done photoshop picture
  14. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: yes but what do i study! lol ill try n post some...

    yes but what do i study! lol ill try n post some if my nazis parents let me but until tomorrow i doubt i will.
  15. SketchBook: most badass dude!!! give some tips man send em to...

    most badass dude!!! give some tips man send em to my page i need to know how you paint.
  16. Replies
    42
    Views
    11,419

    haha tell me about it yo i checked your work and...

    haha tell me about it yo i checked your work and its real nice stuff you got there and man do i agree on your view of high school.
  17. SketchBook: nice sketches man lol pennyman to the rescue.

    nice sketches man lol pennyman to the rescue.
  18. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: yeah it would definitely however that was a rough...

    yeah it would definitely however that was a rough sketch for a comic my friends are coming up with however could you elaborate on the "thick gestural lines"?
  19. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: more pictures... NOW!

    more pictures...

    NOW!
  20. Replies
    42
    Views
    11,419

    totally speakin the truth and i checked out your...

    totally speakin the truth and i checked out your sketchbook and i love your painting style btw but thanks for the advice im just going to keep at it.
  21. Replies
    27
    Views
    2,557

    SketchBook: thanks for all the appreciation! ill be up with 4...

    thanks for all the appreciation! ill be up with 4 more soon.
  22. Replies
    42
    Views
    11,419

    "Never let anyone tell you that you can't do...

    "Never let anyone tell you that you can't do something. Anyone who tells you that can't do it themselves, and misery loves company. " damn thats a badass line and you know what who are they to tell...
  23. SketchBook: i like your many styles and the oils look great.

    i like your many styles and the oils look great.
  24. Replies
    539
    Views
    37,127

    SketchBook: you have to put up a tut on how to draw that...

    you have to put up a tut on how to draw that soldier with the glowing red eyes man. also i love the art.
  25. Replies
    36
    Views
    5,039

    SketchBook: your sketches are awesome compared to mine... man...

    your sketches are awesome compared to mine... man i wish i drew this well.
Results 1 to 25 of 46
Page 1 of 2 1 2
  • 424,149 Artists
  • 3,599,276 Artist Posts
  • 32,941 Sketchbooks
  • 54 New Art Jobs
Art Workshop Discount Inside
Register

Developed Actively by vBSocial.com
The Art Department
SpringOfSea's Sketchbook