Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum

Join 500,000+ Artists

Its' free and it takes less than 10 seconds!

Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Search:

Type: Posts; User: Jackwhat; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Thanks teh.meh! Somewhat newer shit, obvious...

    Thanks teh.meh!

    Somewhat newer shit, obvious inspirations from the top cats.





    http://farm3.static.flickr.com/2785/4485832215_35dac05c72_o.jpg
  2. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Cheers pixie! Super minor update for various...

    Cheers pixie!

    Super minor update for various circumstances!





    http://i62.photobucket.com/albums/h91/Jackwhat/0201ATest.jpg
  3. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Moar pictures! Stuff done for this and that......

    Moar pictures! Stuff done for this and that... totally riding the tom environment wave still.





    http://i62.photobucket.com/albums/h91/Jackwhat/0123DragonThumbsv3.jpg
    ...
  4. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Tom Scholes is so fucking cool? ...

    Tom Scholes is so fucking cool?




    http://i62.photobucket.com/albums/h91/Jackwhat/0106rakugaki-1.jpg

    http://i62.photobucket.com/albums/h91/Jackwhat/0107rakugaki.jpg
    ...
  5. Replies
    93
    Views
    13,881

    .....

    .....
  6. Replies
    324
    Views
    42,853

    SketchBook: Fucking dope update dude and thanks for taking...

    Fucking dope update dude and thanks for taking the time to reply earlier - shame i fell off the internet and the links dont seem to work. Although i did google the one guy you name dropped and that...
  7. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Incin Yeah i get you on that and I've come to...

    Incin Yeah i get you on that and I've come to realise it more and more lately. Gunna go back and do some value studies and look at planes and whatnot again!

    nurray thankies

    Fraser Hmm, ive...
  8. Replies
    884
    Views
    157,209

    SketchBook: Serious congrats dude! Hope all goes well now...

    Serious congrats dude! Hope all goes well now youve finally got a fucking job haha.

    Hopefully ill follow suit at some point next year harrr.
  9. Replies
    324
    Views
    42,853

    SketchBook: Lovely stuff dude! A friend commented on my work...

    Lovely stuff dude! A friend commented on my work recently - and also about concept art in general - and thats that i should be more ... outlandish. Your first job wont always be making something to...
  10. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Elf, Bombur Cheers dudes! Yea, I love exploiting...

    Elf, Bombur Cheers dudes! Yea, I love exploiting the way hard edges work, yay.

    Jefffffff Its a neglected beast hahah. It'd normally die without comments so it's no surprise youve not seen it. That...
  11. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Flash, Archi - Thanks a lot! Hopefully I will...

    Flash, Archi - Thanks a lot! Hopefully I will keep this shit up!

    Lyno - Already did! haha, I started doing studies like this at the same time last year and I'd want to focus on eyeballing the...
  12. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Cold Heh yea, keepin at it... although after the...

    Cold Heh yea, keepin at it... although after the last few days of studies I've started to feel the need to deviate from them and just do my own shit as itd be more beneficial! As for the Unearthly -...
  13. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Still as comatose as ever around here....

    Still as comatose as ever around here. Perspective is something i really need to get to know.




    http://i62.photobucket.com/albums/h91/Jackwhat/1008yesmaster.jpg
    ...
  14. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Still alive, albeit practically comatose.... ...

    Still alive, albeit practically comatose....




    http://i62.photobucket.com/albums/h91/Jackwhat/0728Robin_Staffv2.jpg

    http://i62.photobucket.com/albums/h91/Jackwhat/0728EnvStudy.jpg
    ...
  15. .....

    .....
  16. Replies
    8
    Views
    1,380

    Art: .....

    .....
  17. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Righty, im a bit more motivated than usual... i...

    Righty, im a bit more motivated than usual... i know, what gives? Decided id plough through some studies and finish off something ive had kicking around for months. Hopefully its a step towards...
  18. Replies
    8
    Views
    1,380

    Art: Golden Boy Wannabe

    .....
  19. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Dan Thankies! Food Cheers man! Sparce...

    Dan Thankies!

    Food Cheers man!


    Sparce updates as always... Got plenty of doodles and things as i've been trying to loosen the fuck up. I all too often end up doodling things that are awfully...
  20. Thread: addasfasdgfff

    by Jackwhat
    Replies
    1,433
    Views
    412,950

    SketchBook: Lovely stuff, but its always something anime...

    Lovely stuff, but its always something anime related that gets me pumped up... because im a fucking nerd and cant get enough of the stuff.

    Have you checked out Tetsuwan Birdy Decode? If not you...
  21. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Koto Jah, its from a bouguereau painting! I'm...

    Koto Jah, its from a bouguereau painting! I'm tryin to keep busy but I still end up watching a fuckton of anime der herrrrrr.


    I've been busyish here there and everywhere, out getting a suntan of...
  22. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Doing some longer master studies! Its rare that...

    Doing some longer master studies! Its rare that i've sat down this long and worked on one painting but its really interesting. I dont think I did the Levitan environment much justice but I definately...
  23. Replies
    4,276
    Views
    1,114,963

    SketchBook: Lookin real nice! I have a tiny problem with some...

    Lookin real nice! I have a tiny problem with some of the skintones though, they look a bit Dodged, this is mainly around her cheek and breast though. The shoulder and arm however look really nicely...
  24. Replies
    1,134
    Views
    119,794

    SketchBook: Fuck man you got so good real fast... how long'd...

    Fuck man you got so good real fast... how long'd you spend on that top one as its fucking awesome!

    You outta uni n whatnot yet?
  25. Replies
    455
    Views
    40,116

    SketchBook: Tom Originality in design is a dvd by Nick Pugh...

    Tom Originality in design is a dvd by Nick Pugh and its pretty interesting viewing... he makes about 200 really loose sketches and takes a few 2 rendered pencil drawings whilst talking about letting...
Results 1 to 25 of 479
Page 1 of 20 1 2 3 4