Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum
Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Search:

Type: Posts; User: Elkishly; Keyword(s):

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.08 seconds.

  1. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: 1497913 1497914 its been a while, and i...

    1497913

    1497914

    its been a while, and i have done a bunch of stuff but too lazy to upload.
    maybe later.
    busy w/ schoolwork n things.
    i got into AP art studio next year and have successfully...
  2. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: I'm sorry... its been a while. Very busy w/...

    I'm sorry... its been a while.
    Very busy w/ school and running around signing up for summer classes and private tutoring. idk. My parents keep asking me whenever we are alone about if i really want...
  3. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: hahah. this is soo old. prob never will be...

    hahah. this is soo old. prob never will be finished though.
    1460399

    And these are from today, random doodles + 20min doodle as a color study.
    i need to improve. so much. i have horrible...
  4. Replies
    2,817
    Views
    274,761

    SketchBook: I really liking your sketchbook so far, enjoying...

    I really liking your sketchbook so far, enjoying your comic(y) stuff very much. c:
    I think you should do more figure studies and gestures though. idk. all your poses seem to be quite bland.
  5. Replies
    70
    Views
    7,210

    SketchBook: holyshit you are amazing... i love your figure...

    holyshit you are amazing... i love your figure drawings, awesome lines. keep it up. c:
  6. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: obv. from ref lol.. practicing my rendering of...

    obv. from ref lol..
    practicing my rendering of skin.(I learned lots c:)
    and prob going to practice rendering other stuff tomorrow. busy baking today.
    ahha if i never took up arts, i prob would...
  7. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: shoe/foot studies is from wayyyy back in February...

    shoe/foot studies is from wayyyy back in February or something
    and the random awkward people w/ awkward guns are doodles from my imagination.
    i need to study what guns look like cuz those probably...
  8. Replies
    62
    Views
    4,954

    SketchBook: same with the comments above me, you should...

    same with the comments above me, you should really work on your anatomy. it is going to be the basis of everything. like the skeleton that holds everything together.
    you have a great sense of color...
  9. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: haha. i doubt i will ever be as amazing as him....

    haha. i doubt i will ever be as amazing as him.
    1456030

    just a little bit of studies/random doodles from school... my schoolwork has consistently increased over the days. thank god Im on my...
  10. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: Tea of Doom: its from imagination. c:

    Tea of Doom: its from imagination. c:
  11. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: arm/hand studies. just a little bit. 1448711 ...

    arm/hand studies. just a little bit.
    1448711

    i wish i had some nicer anatomy books/reference books in general. sadly they are all $20+ orz
    my wallet isn't deep enough for such nice things. +...
  12. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: trying to study... colors? and value. i guess....

    trying to study... colors? and value. i guess. quick laydown of random stuff before painting it. its for a local art contest. i get a kindle fire if i win! maybe.
    its from grades 7 to 9 so... i...
  13. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: practicing my brushstrokes... through working w/...

    practicing my brushstrokes... through working w/ low res.
    not very good yet hahaha.
    1443617
    1443618
  14. Replies
    29
    Views
    2,733

    SketchBook: you are starting out really nicely~ i dont see 26...

    you are starting out really nicely~ i dont see 26 as very old though lol.
    I am really liking your black n white line works. cant wait to see more. c:
    btw, keep working from photos and references!
  15. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: found out a friend of mine committed suicide the...

    found out a friend of mine committed suicide the other day.. i haven't spoken to him for a couple months now. i wonder what made him do such a thing.
    RIP Claas; i wont forget our amazing gaming...
  16. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: just some simple things i did last night....

    just some simple things i did last night.
    1442114
    1442115
  17. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: 30 min doodle. im really bad w/ composition and...

    30 min doodle. im really bad w/ composition and enviros(need to build my visual library!!)... im prob going to go back in and add details n stuff
    super rough lol.
    1441555

    btw. i hate how my...
  18. Replies
    138
    Views
    28,123

    SketchBook: winterfingers from DA? idk if you remember me but...

    winterfingers from DA? idk if you remember me but its apple-seed aka Elky~ <3 Damn you have gotten far in terms of improvement and amazingness overall. i suggest you work on muscle studies, they help...
  19. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: ~1hr each i guess? just bored. 1440853

    ~1hr each i guess? just bored.
    1440853
  20. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: back study... crappy phone camera lol ;; 1434814

    back study...
    crappy phone camera lol ;;
    1434814
  21. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: doodle in photoshop. from imagination. 1434383

    doodle in photoshop. from imagination.
    1434383
  22. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: i miss drawing like this lol. all bug eyes and...

    i miss drawing like this lol. all bug eyes and anime.
    btw, starting a diet so i can go from 113 pounds to 100 so I can be nice and thin again.... i have been arting more now to keep my mind off of...
  23. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: nothing special here... just a quick study on...

    nothing special here... just a quick study on colors.
    she has one derpy face. o.o;
  24. Replies
    77
    Views
    6,717

    SketchBook: photo study from last night would have taken me...

    photo study from last night
    would have taken me ~1hr but photoshop kept on crashing and i don't hit ctrl+s very much. :'c
    so it turned into an extra 30min of redoing stuff. used only hard brushes
    ...
  25. Replies
    256
    Views
    21,252

    SketchBook: I am in love with your brushstrokes... so smooth...

    I am in love with your brushstrokes... so smooth and rich!
    keep posting! c:
Results 1 to 25 of 74
Page 1 of 3 1 2 3