Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum

Join 500,000+ Artists

Its' free and it takes less than 10 seconds!

Join the #1 Art Workshop - LevelUpJoin Premium Art Workshop

Search:

Type: Posts; User: NikitaDarkstar; Keyword(s):

Page 1 of 7 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    11
    Views
    1,069

    Only thing I can say that hasn't been said...

    Only thing I can say that hasn't been said already is that the rider is really small compared to the horse, and to me he sits somewhat akward for a full gallop, but I'm not familiar with how you ride...
  2. Replies
    11
    Views
    1,367

    Well to me the wings feel to small, the F-16 is a...

    Well to me the wings feel to small, the F-16 is a rather grascious plane, so either the body is abit to bulky or the wings are abit to small, it's kinda hard to tell without seeing the reference...
  3. Replies
    17
    Views
    1,668

    Yhea I saw something about that also.. a guy...

    Yhea I saw something about that also.. a guy actually tooka shotgun and blew of one of his legs jsut cause the hospital refused to amputate him... *shrugs* and I thought I was insane...

    And I...
  4. I dunno but the jawline feels a little odd on...

    I dunno but the jawline feels a little odd on Sakura.. maybe thats just me..
    And the hair to the left on the last girl (her right) seems unfinnished compared to the other side.

    Other than that,...
  5. Replies
    214
    Views
    260,415

    Art: I just love this stuff.. but then again I love...

    I just love this stuff.. but then again I love Guild WArs... but Woha!!!! O_O

    now if you exuse me while I go and try to repair my ego and selfesteem.. *sneaks away*
  6. Replies
    33
    Views
    2,476

    Woha much more viking feel than the first...

    Woha much more viking feel than the first sketches!

    I don't really have any C&C or anything.. I just wanted to say good work, and it's fun to see such a huge difference (for the better =)).....
  7. Replies
    33
    Views
    2,476

    Well I'm mainly repeating what the others have...

    Well I'm mainly repeating what the others have said, Thor don't feel nordic at all, at best he feels like a medival knight, or something from a gothic novel.

    Just two things to watch out for if...
  8. Replies
    9
    Views
    1,157

    What Jho said, they look abit like waves (think...

    What Jho said, they look abit like waves (think stormy winter ocean) I'm not sure at all what you could do about it, but the picture looks great.. jsut dosn't exactly look like clouds to me.
  9. Replies
    12
    Views
    2,085

    Well right now it feels like the text is abit to...

    Well right now it feels like the text is abit to big for the space given to it so in my opinion either downsize the text or give it abit more space height wise (maybe jsut about 5-7 px more black...
  10. Replies
    12
    Views
    2,085

    TechLoveAffair jsut remember one thing, that...

    TechLoveAffair jsut remember one thing, that first picture is recolored (most of the pics you find in astronomy books and even on nasa's (atleast the public space ones.) website are) and the second...
  11. Replies
    7
    Views
    853

    Well first of, if the hat is the theme don't cut...

    Well first of, if the hat is the theme don't cut it of at the top. Also it kind of looks like he is missing one arm completley.

    Thats all I can think of right now, keep up the good work =)
  12. Replies
    9
    Views
    1,525

    What everyone else said. And redo the fropntpaw...

    What everyone else said. And redo the fropntpaw it just kills the "fearsome dragon" feeling for me and spend some more time on the tail it's really lumpy...
  13. Replies
    25
    Views
    1,297

    Hmm I like the last one, but I'm not to fond of...

    Hmm I like the last one, but I'm not to fond of that glowy aura thing on the alien, it looks like you colored outside the lines by accident more or less.. I think you either need to work more on the...
  14. Replies
    23
    Views
    2,141

    SketchBook: Thanks guys.. and ehh thats actually opacity 35...

    Thanks guys.. and ehh thats actually opacity 35 =S

    But well I guess I should turn pressure sensetivite off for the brush size then? cause thats where I currently use it.

    Panda, I'm not intierly...
  15. Replies
    23
    Views
    2,141

    SketchBook: Bleh I don't even know where to put this but well...

    Bleh I don't even know where to put this but well I got bored and honestly couldn't find a pencil anywhere so I decided to pic up my tablet and train abit with it. It's simple and messy but I forbid...
  16. Replies
    52
    Views
    2,566

    Ehh if I speak english I got this interesting...

    Ehh if I speak english I got this interesting swedish accent to it (het english is my second language) and I more or less avoid voice chat now cause pepole find it funny (ok low self esteem...
  17. Replies
    9
    Views
    990

    Hmm this is just a perosnal opinion but I think...

    Hmm this is just a perosnal opinion but I think the green on the claws of his feet is abit to green, my eyes tend to wander there instead of going to the body and head. Oh and the lightning in the...
  18. Replies
    3
    Views
    606

    Well the thing that jumps out at me the most is...

    Well the thing that jumps out at me the most is the wings, they don't really feel like they're part of the creature, it feels more like they're glued on to it. The tip of the tail also don't seem as...
  19. Replies
    13
    Views
    1,447

    I just checked SF-bok.se (a swedish fantasy and...

    I just checked SF-bok.se (a swedish fantasy and sci-fi book store) and it has several of the Star Wars art books http://www.sfbok.se they cost about 200SKR each and I'm pretty sure they ship to...
  20. Replies
    3
    Views
    447

    ERm atleast to me it's abit to small to really...

    ERm atleast to me it's abit to small to really make out anything..
  21. Replies
    19
    Views
    5,669

    Almost everything in photoshop can look nice if...

    Almost everything in photoshop can look nice if you know how to use it.. it's when you just pic it and use it in default settings and do nothign more with it it's dangerous.. that goes for everything...
  22. Replies
    88
    Views
    4,918

    lol my bad.. I actually hit then 6 on my...

    lol my bad.. I actually hit then 6 on my keyboard.. got a 1 for some reason.. changed my keyboard now, my old one seem to have gotten short circuted or something.. atleast the numpad *shrugs*.....
  23. Replies
    88
    Views
    4,918

    I'm easily amused I admit... but this is damn fun...

    I'm easily amused I admit... but this is damn fun reading...


    mmomm, dude it's gonna take a hell of alot more time than 2 months to get to the level most of the pro's here are at. I best you've...
  24. Replies
    30
    Views
    1,891

    Hmm I'm not sure but I don't like the idea of...

    Hmm I'm not sure but I don't like the idea of adding trees.. they don't seem to fit in with the rest of the pic really...

    As for the armies it feels like you've made a small group and then just...
  25. Lol green/yellowish eyes on dogs are just like...

    Lol green/yellowish eyes on dogs are just like red eyes on us, same effect, same reasson, diffrent color (my dogs eyes goes a creepy white most of the time).. just a little for your infromation I...
Results 1 to 25 of 157
Page 1 of 7 1 2 3 4
  • 424,149 Artists
  • 3,599,276 Artist Posts
  • 32,941 Sketchbooks
  • 54 New Art Jobs
Art Workshop Discount Inside
Register

Developed Actively by vBSocial.com
The Art Department
SpringOfSea's Sketchbook