Search Results - ConceptArt.org | Art Sketchbooks, Wacom, and Art Forum
 
View testimonialsView Artwork

Search:

Type: Posts; User: Mrkolsyrad; Keyword(s):

Page 1 of 23 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: Woooaaah... I wrote a big rant in the heat of the...

    Woooaaah... I wrote a big rant in the heat of the moment, but then when I uploaded I got the databank error from the website.. Probably for the best, it got a bit dark there.

    But whatever. Some...
  2. Replies
    12
    Views
    970

    Thank you very much David!

    Thank you very much David!
  3. Replies
    12
    Views
    970

    Ehm. All of my stuff is gone o.O...

    Ehm. All of my stuff is gone o.O...
  4. Replies
    321
    Views
    10,501

    SketchBook: Wtf man! I commented before but it seems like it...

    Wtf man! I commented before but it seems like it never went through :O.
    These master studies are looking great! Might I ask how long they took you each ( aprox )?
    I know that I should do them too...
  5. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: What happened to the pics not showing up and...

    What happened to the pics not showing up and having to be clicked?
    Just two studies today, maybe I'll finish the dancer one tomorrow. The pen opacity stopped working ( which ALWAYS happens after a...
  6. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: Haha. Nooo Agerkvist xD. I actually tried to do...

    Haha. Nooo Agerkvist xD.
    I actually tried to do something else after it and was just all like '' oh..... Ooooh... It's one of THOSE days '' xD.
    Didn't even check or look at anything really, just...
  7. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: Thx Uiriamu and Jon! Don't have more time...

    Thx Uiriamu and Jon!
    Don't have more time today.. But whatever, I didn't really want to render anways xD. Fak, haven't painted in a while, got back into the '' ermaghurd details '' mode that I keep...
  8. Replies
    872
    Views
    59,482

    SketchBook: I love her expression in the latest one :), and...

    I love her expression in the latest one :), and thx a lot for your video link from Scott! It was very useful!
    I think that she would look more dramatic tho if you closed her eyes a little bit more...
  9. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: Agerkvist: Hey m8, good to hear from you again...

    Agerkvist: Hey m8, good to hear from you again ^^. Thx :). I'll check in on your sketchbook later tonight!
    Uiriamu: Haha ty ^^. Aa, jag testa med kedjorna närmare fast kändes typ som han slog dom i...
  10. Replies
    684
    Views
    35,803

    SketchBook: Oh man I love your latest posts :). You got some...

    Oh man I love your latest posts :). You got some kick ass designs!
    are you going to finish the winged dude? And what does the text mean in post 620? xD I am the curious sort... :P
  11. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: Hey thx people :). Don't you mean chest out and...

    Hey thx people :).
    Don't you mean chest out and buttocks in Misty? xD
    And yeah Jon, I saw what you mean now lol!

    Mr chain hands dude.
  12. SketchBook: Sweet work m8! Your pencil work is awesome :). ...

    Sweet work m8! Your pencil work is awesome :).
    I agree with Nat, you should try out some ink :D. That's what I've been experimenting with now ( at least digitally ), with 100% opacity. It kinda...
  13. Replies
    872
    Views
    59,482

    SketchBook: Out of curiosity. What art school are you...

    Out of curiosity. What art school are you attending? :)
  14. Replies
    632
    Views
    26,202

    NSFW - Nudity Studies are looking sweet m8 :). Where did you...

    Studies are looking sweet m8 :).
    Where did you find the pic for the latest one? I like his beard :D!
    Keep the value changes in mind, I think that you could push them a bit darker in some places...
  15. Replies
    544
    Views
    46,266

    SketchBook: Wraithen ser awesome ut! :D Håller verkligen med...

    Wraithen ser awesome ut! :D
    Håller verkligen med om färgändringarna, såg lite för färgglad ut innan hehe ^^. Ser mer '' moody '' ut nu, medans innan var han lite utav en rainbow wraith. :P
    Hur går...
  16. Replies
    872
    Views
    59,482

    SketchBook: Holy shit m8! You're back!!! And you come back,...

    Holy shit m8! You're back!!!
    And you come back, bringing awesome and amazing illustrations! :D
    How's it going these days? Are you working? Please tell me that you are xD.
  17. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: Hey, thx Misty and Uiriamu! Sry, I'll visit...

    Hey, thx Misty and Uiriamu!
    Sry, I'll visit your sketchbooks tomorrow. And I am kinda boring for not giving individual responses, but tomorrow.. :P
    I gotta go and TRY to get some sleep, it's...
  18. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: Thx Bri and Misty! Still trying really hard to...

    Thx Bri and Misty!

    Still trying really hard to get back into it... But a lot of stuff going on atm irl.
    Just some random quick poses from imagination. I notice I need to practice drawing more...
  19. SketchBook: That sketch video was crazy cool m8 :). Thanks...

    That sketch video was crazy cool m8 :). Thanks for sharing!
  20. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: Thx Bri. And welcome back lol. Haven't touched...

    Thx Bri. And welcome back lol.

    Haven't touched a pen or a tablet since last post ( 3 weeks ago ) AT ALL until today.... O.o....
    Just tried out a sketchzor...
  21. Replies
    1,084
    Views
    113,717

    SketchBook: Where are those non NDA from? :)

    Where are those non NDA from? :)
  22. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: Nah. It would basically just be a bunch of...

    Nah. It would basically just be a bunch of rendering, that wasn't really the point of the study :P.


    A while since last post, not going to get into why..... But probably going to be the same for...
  23. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: Well. I decided to push on it a little bit more....

    Well. I decided to push on it a little bit more. Was mainly a focus on color study more from imagination. The colors are entirely different from the ref. So more of a '' reinterpretation '' study I...
  24. Replies
    404
    Views
    26,369

    SketchBook: Thx Agerkvist ^^. Okay, so I took it down...

    Thx Agerkvist ^^.

    Okay, so I took it down yesterday. But whatever. I said that I would post stuff anyway...
    I am about to decide if imma continue on it or restart. I want to try another approach...
  25. Replies
    285
    Views
    37,683

    SketchBook: Your version of Maghda looks WAY cooler. She was...

    Your version of Maghda looks WAY cooler. She was the biggest disappointment in diablo o.O. The fact that she killed cain too.... I flipped out xD.
Results 1 to 25 of 571
Page 1 of 23 1 2 3 4
Register

Developed Actively by vBSocial.com
SpringOfSea's Sketchbook